|
XBMC tråden |
Besvar ![]() |
Side <1 373839 |
Forfatter | |
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle som har skiftet til Gotham endnu?
Har jo 4 maskiner med Frodo herhjemme og ved stadig ikke endnu om jeg skal skridtet over, da alle plugins osv vel ikke er helt opdateret endnu eller? |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Jeg har skiftet, bruger Aeon nox og det virker næsten ligesom det gamle (indstillings mulighederne er lidt anderledes). Bruger ikke så mange plugins så det kan jeg ikke sige noget om. Nu har jeg ikke en fancy receiver så skal ikke kunne sige om der er noget der er blevet bedre på den front. Synes menuerne er blevet lidt mere snappy, men ellers kan jeg ikke mærke nogen forskel.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Har skiftet til Gotham
Alt syntes at køre lige som Frodo |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Har ligeledes skiftet til Gotham.
Ser ud til at køre udmærket. Anvender dog nærmest ingen plugins.
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Har skiftet til Gotham på min RPI og kæmpe stor forskel i RASPBMC. :)
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ok heller ikke fordi jeg bruger så forfærdelig mange længere.
Bruger dog iptv simple client på dem alle og da jeg testede med beta 1 virkede det ikke ordenligt. Men der er ikke så meget andet at end prøve igen og teste. @Monsterslam bruger også Aeon Nox skinnet, synes dog ikke jeg kan finde ud af oprette genveje til enkelte favoritter af gangen i hovedmenuen? I Frodo har jeg ikke dette problem, da jeg bruger advanced launcher til at loade Netflix Windows 8 app direkte fra XBMC, når jeg afslutter Netflix hopper den tilbage til hovedmenuen i XBMC igen. |
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Nogen der kan anbefale nogle fede plugins?
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Det kommer an på hvad du mener med fede plugins?
Advanced launcher er uundværligt synes jeg. De fedeste findes herinde http://www.xbmchub.com/blog/ |
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg har kørt med Frodo og Gotham sideløbende siden Alpha. Allerede fra Beta 1 var det så stabilt, at jeg stoppede med at bruge Frodo.
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
@Jordan
Udseende ->skin -> -indstillinger --> hjemmeskærm -> setup the aeon main menu Der kan du aktivere og lave custom menuer. Jeg bruger ikke advanced launcher men under standard handling for valg vælger jeg brugerdifineret og skriver stien hvor programmet er installeret. fx XBMC.System.Exec(C:\DVBViewer\dvbviewer.exe) Man kan også vælge add-ons så det burde være muligt med advance launcher.
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
http://yatse.leetzone.org/redmine/projects/androidwidget
og lige over i chrome cast Full featured Android Xbmc Remote with WidgetsRedigeret af Henrik_s - 17-Maj-2014 kl. 22:37 |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Gotham, box skin, xbmcflix, dr nu, Bonanza.bruger mythtv pvr ADD-on.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 373839 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |