|
XBMC, USB-CEC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2013 kl. 22:03 |
Is it possible to make your own custom CEC command from within XBMC. I use the Aeon Nox skin, and i can do custom commands there. But is it possible to send command to libcec.dll that is running insite XBMC. With the CEC-test client i can run this command "echo on 5 | cec-client -s" to turn on my AVR. But i cannot run the cec test client, when XBMC has the control on the USB CEC box, as only one can be connected to it at one time. Can i run custom CEC commands from within XBMC?
Redigeret af ldplusse - 26-November-2013 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket forum kan man eventuelt for svar på dette?
Pulse-Eight (Dem som laver libcec) eget forum er ikke særlig besøgt og Pulse Eight svarer åbenbart ikke i deres eget forum. Mit udstyr står i teknikrum og er ikke synligt i min stue. Derfor er HDMI-CEC styring en ekstra god feature for mig. Men mangler at finde ud af hvordan jeg selv laver nye commandoer. Der er en test klient med til libcec og fra denne kan jeg sagtens lave en kommando som tænder min forstærker. Men da denne USB-CEC adapter kun kan tilgåes at et program af gangen, så kan men ikke bare kalde denne test klient inde fra XBMC. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
har du overvejet XBMC's eget forum?
|
|
![]() |
|
Ja, det gik også op for mig, at jeg skulle kigge der. Men tak for henvisning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |