|
Xbmc / win7 / codecHejs |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja i XBMC ![]() Men først når du har startet en film op, ellers får du ikke mulighederne, det skal være en dvd. Så når du har valgt standart for alle film, så bliver det husket fremover. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
en fysisk skive? ikke streaming?
kan man også gøre det i buntu udgaven? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Rippet eller fysisk er hips om haps :)
Ja gætter på ubuntu udgaven har samme scalerings funktioner uden at være 100% på det. Da jeg ikke har haft afprøvet den version. |
|
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
super tak, det vil jeg glæde mig til at prøve.
|
|
![]() |
|
Nu har jeg lige installeret xbmc på min laptop, på min ferie ;-) Men jeg kan ikke finde de indstillinger ![]() Jeg afspiller en avi fil og sætter den på pause, men nej. Dur det kun med wob filer. Jeg har mine til at ligge i iso mkv osv. Jeg bruger den nyeste eden 11 udgave af xbmc Kan du ikke lige uddybe for prins knud her?
![]() |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Hvis du bruger standard skin kan du når filmen kører trykke enter eller bevæge musen. Nederst i højre hjørne dukker der nogle ikoner op. Tryk på filmrullen og videoindstillingmenuen kommer frem, her kan du så ændre i det jordanDK har beskrevet.
Og husk nu at nyde ferien, ikke alt handler om xbmc
![]() |
|
![]() |
|
takker monsterslam! ;-)
Kanon! Nu vil jeg hjem og lege med XBMC i stedet for at være på ferie i det lorte vejr. Men jeg får nok ikke unger og konen med
![]() |
|
![]() |
|
Fuldstændig korrekt som Monsterslam skriver.
Lykken er gjort med et velfungerende XBMC. ![]() |
|
|
![]() |
|
Monster, ved du om man kan det samme med xbmcbuntu, eller openelec?
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Er der noget jeg ikke ved noget om, så er det linux, ubuntu osv. Men prøv da xbmc's eget forum, der må da være et par kloge hoveder derinde.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Hej og tak for tippet! Har i nogle tip til 720p/1080p .mkv afspilling og indstilling i xbmc iht. bedste kvalitet?
|
|
![]() |
|
Kører kun med DXVA2 til HD ingen andre indstillinger.
Dog har jeg sat 4:3 materiale til Stræk 14:9 og sagt det ikke må lave fejl i billedet for at minimere sorte kanter. Den klipper en lille smule i top og bund og ved godt det ikke er helt korrekt, men ser sgu lidt bedre ud når serierne fylder skærmen. Og nej med 14:9 bliver menneskerne ikke tykke probber. ![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |