recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X-boks i stykker.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX-boks i stykker.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Det er ikke alle problemer hvor de giver 3 års garanti, men RROD og E74 (som min havde, kun en rød streg) er blandt dem med 3 års garanti.

Hvis du går ind på https://service.xbox.com/ og udfylder, så kan du se om din xbox er dækket af garantien ud fra den fejl den giver dig.

Der har været så meget snak om at man skal gå til forhandleren hvor man har købt med garanti og den slags, men lige i dette tilfælder der yder Microsoft en supergod service hvor det kun er at forlænge processen at gå igennem forhandleren.
Jeg fik en helt ny Xbox under 3 uger efter jeg havde indsendt min.
Nu har jeg lige været inde og læse anvisningen,for at tjekke om det er boksen eller strømforsyningen der har fejl,det min gør,strømforsyningen lyser orange ved standbye,skal den ikke lyse grønt? når jeg så tænder x-boksen lyser den grønt,og de tre lys blinker rødt,så jeg er ikke sikker på om det er en hardware fejl eller strømforsynings fejlConfused
Til top
Defekto Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Maj-2010
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 22:31
Strømforsyningen skal lyse orange når den er i standby, og grøn når boksen er tændt. Hvis det er sådan her det ser ud http://remusnet.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/xbox360-repair-rrod1.jpg så er det den berygtede Red Ring Of Death. Det er bare afsted til reparation med den. Der er, som nævnt tidligere, udvidet garanti på 3 år for den fejl. Bare ring til Microsoft. Jeg har haft kontakt med dem et par gange, og de har hver gang været venlige.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af Defekto Defekto skrev:

Strømforsyningen skal lyse orange når den er i standby, og grøn når boksen er tændt. Hvis det er sådan her det ser ud http://remusnet.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/xbox360-repair-rrod1.jpg så er det den berygtede Red Ring Of Death. Det er bare afsted til reparation med den. Der er, som nævnt tidligere, udvidet garanti på 3 år for den fejl. Bare ring til Microsoft. Jeg har haft kontakt med dem et par gange, og de har hver gang været venlige.
Tak,det er nøjagtigt det den gør,som på billede.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 09:37
Hvis du ikke kan få den på garantirep, så er det muligt at lave den selv(med mere eller mindre held Wink).

Jeg lavede min, det hjalp, men RROD er så kommet tilbage et par gange siden, men lader du den stå tændt i 5-10 minutter, slukker den og tænder den, så kører den.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 10:11
Så har jeg talt med dem,den skal sendes til reparation hos MS,skulle bar pakke den i en kasse,så kommer der nogle og henter den.Clap
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 11:17
Så er den blevet afhentet af UPS,det er altså en hurtigt og god service fra både MS og UPS.Thumbs UpClap
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 11:19
Så kom der et stk.helt ny Xbox-konsoller tilbage fra MicrosoftClap,det har kun taget små 10 dage,det er okay hurtigt og god service,tak for hjælpen til jer.Thumbs Up
Til SteffenD89,ja man får nyt serienummer.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 21:20
^godt at høre! Man kan sige meget om MS og kvaliteten af deres produkter, men når man har brug for hjælp/service, så er de der! Thumbs Up

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu