|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Nu har jeg lige været inde og læse anvisningen,for at tjekke om det er boksen eller strømforsyningen der har fejl,det min gør,strømforsyningen lyser orange ved standbye,skal den ikke lyse grønt? når jeg så tænder x-boksen lyser den grønt,og de tre lys blinker rødt,så jeg er ikke sikker på om det er en hardware fejl eller strømforsynings fejl ![]() |
|
![]() |
|
Defekto ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Strømforsyningen skal lyse orange når den er i standby, og grøn når boksen er tændt. Hvis det er sådan her det ser ud http://remusnet.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/xbox360-repair-rrod1.jpg så er det den berygtede Red Ring Of Death. Det er bare afsted til reparation med den. Der er, som nævnt tidligere, udvidet garanti på 3 år for den fejl. Bare ring til Microsoft. Jeg har haft kontakt med dem et par gange, og de har hver gang været venlige.
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Tak,det er nøjagtigt det den gør,som på billede.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Hvis du ikke kan få den på garantirep, så er det muligt at lave den selv(med mere eller mindre held
![]() Jeg lavede min, det hjalp, men RROD er så kommet tilbage et par gange siden, men lader du den stå tændt i 5-10 minutter, slukker den og tænder den, så kører den.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg talt med dem,den skal sendes til reparation hos MS,skulle bar pakke den i en kasse,så kommer der nogle og henter den.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så er den blevet afhentet af UPS,det er altså en hurtigt og god service fra både MS og UPS.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så kom der et stk.helt ny Xbox-konsoller tilbage fra Microsoft
![]() ![]() Til SteffenD89,ja man får nyt serienummer.
|
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
^godt at høre! Man kan sige meget om MS og kvaliteten af deres produkter, men når man har brug for hjælp/service, så er de der!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |