|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Jeg har en PS3 Slim (tidligere havde jeg en launch PS3 m. 60Gb) og en nyere Xbox.
Xboxen er først for nyeligt blevet tilkøbt. Bl.a. grundet nogle af eksklusiv titlerne og dels pga. nogle af mine venner har en (Spille via Live/låne spil). Vedr. hardware, kan jeg kun give Deucalion ret. Hvor PS3 (både den gamle og den nye) fremstår som et velbygget stykke multimedia hardware, virker Xboxen mere som et stykke discount hardware. Den larmer forholdsvis meget (også Jasper modellen) og knirker når man løfter den. Lydmæssigt er selv min gamle PS3 60Gb langt mere stille end de Xbox 360'ere jeg har hørt. Min nye Slim 250gb siger stort set ingenting (en svag susen fra blæseren). Spillemæssigt klarer de sig begge stort set lige fint, men da jeg er mest til min PS3 bliver multititler købt til den (jeg kan alligevel ikke se forskel på udgaverne). Live er bedre end det Sony tilbyder, men ikke meget. Jeg har ikke noget imod at betale for en god online del (hvilket jeg synes MS tilbyder), men Sony gør det næsten lige så godt - pt. gratis.
|
||
![]() |
||
Deucalion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Hmm, ja det er lige sådan en adapter jeg skal bruge. Ved du hvor det kan købes, siden du har fundet et billede? ![]() Men lidt surt at det ikke var med til min Elite - det er måske takken for at købe en bundle? De lægger noget ekstra i, men piller det fra man ikke lægger mærke til
![]() |
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
Du kan købe donglen her, som også kommer med et HDMI kabel
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=581815&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18 |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Jeg undrer mig også over TSs problem, da jeg fik donglen sammen med maskinen. Godt nok var det en 120GB Elite, men stadig...
Eksklusive titler til Xbox = Mass Effect 1 & 2, Gears of War 1 & 2, Halo-serien, Grand Theft Auto IV + Episodes From Liberty City (ikke helt eksklusive, men alligevel fedt at kunne spille dem 1 år før PS3-folket). Hvad angår byggekvalitet, er jeg ikke synderligt imponeret over PS3 Slim, hvilket er grunden til, at jeg købte en 80GB Fat. Synes den er klasser pænere. Xbox har til gengæld den bedste joypad, selv om krydset er bedre på Sixaxis. Som nogen allerede skrev, er der fordele og ulemper ved begge maskiner, og derfor bør man eje dem begge.
|
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
HDMI kabel og dongle blev fjernet fra Elite pakken i 2009
|
||
![]() |
||
Deucalion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Men Coolshop viser et billede af tilbehøret til deres "normale" Elite, og der er både dongle og hdmi-kablet med: ![]() Redigeret af Deucalion - 09-Marts-2010 kl. 07:45 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for linket
![]() |
||
![]() |
||
kmoller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Kig evt her (ca. 30 kroner, er uoriginal) : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30585 Er dog ikke specielt hurtige, men det er jo også fjernøsten. mvh Kristoffer Redigeret af kmoller - 09-Marts-2010 kl. 09:13 |
||
![]() |
||
kmoller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Kablerne (hdmi + dongle) er ikke med i "super elite" MW2 pakken. mvh Kristoffer |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
|
Har du overvejet at når du køber en hdmi model som er standarden i dag vil vi andre ikke betale for en optisk udgang. Anyway så ser jeg din pointe med larmen for de larmer en del. Til gengæld er det boxen der har spillene.
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Seriøst?
Hvilke store eksklusivtitler er der kommet til Xbox'en det sidste års tid, kontra eksklusiv titler til PS3?
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |