recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox 360: En god ting?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXbox 360: En god ting?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2006 kl. 10:01

Til Fumse: Godt ord igen...!

Jeg er rimelig hård inden for A/V-området, men jeg tænkte mere på internetindstillingerne i Xbox'en når man f.eks. skal downloade upgrades og demoer

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2006 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Til Fumse: Godt ord igen...!

Jeg er rimelig hård inden for A/V-området, men jeg tænkte mere på internetindstillingerne i Xbox'en når man f.eks. skal downloade upgrades og demoer

Igen Jake51, kan jeg kun sige at det er så nemt, som at klø sig selv i nakken - man går blot ind under MARKETPLACE, vælger det man vil downloade (f.eks. demo/trailer), og så trykker DOWNLOAD. Mere enkelt kan det ikke være. XBOX Live Marketplace (som snart ifølge Bill Gates, der lige har annonceret det) også bliver udbredt til LIVE ANYWHERE kommer til PC er en revolution. Det er nemt, men det er også en pengemaskine, og dér hvor MS kan hente penge ind på XBOX360 (for den bliver solgt med tab nu).

PS; hvis du mener internetindstillinger, som om den skal køre STATISK IP, eller DHCP (automatisk finder IP), så kan det nemt også indstilles. Som standard står XBOXen til DHCP, dvs. dine internetindstillinger bliver justeret efter hvilken ISP/router m.m. du måtte have - og kun hvis du har noget med statisk IP, skal du ind om omkonfigurere det... og har du det, har du sikkert også prøvet det på PC, og dette er mere simpelt - no worries

Redigeret af fumse - 15-Maj-2006 kl. 13:09
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2006 kl. 13:14

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Jeg har haft 2 xbox360 konsoller jeg har begge afleveret dem tilbage. Den larmer simpelthen alt for meget når den skal stå i stuen. Det var så vildt at jeg skulle skrue væsentligt op for mit surround før jeg kunne overdøve det. Jeg kunne godt glemme alt om at spille om natten, hvor jeg ikke kunne skrue lyden højt op for at overdøve blæseren. Men grafikken var suveræn. Håber ikke ps3 bliver så larmende.

Det er fint du nævner det Bendix, fordi jeg nærmest blev svinet til på dette forum, for at nævne det i december (lige da den var kommet ud). Jeg mente dengang (som idag), at støjniveauet er uacceptabelt for et "home entertainment system" som MS lancere det som. Heldigvis er der allerede foreslag vedr. udskiftning af blæseren. Men mig bekendt er det også DVD drevet der er støjende (meget endda). Ja faktisk kombinationen af blæseren og DVD drevets roteren, gør det til det største minus ved denne konsol.

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2006 kl. 13:18
Ja desværre når begge blæsere går igang er det meget højt. Jeg prøvede endda at sætte den ind i min skænk med en åben låge i. Det gør jeg aldrig igen. Efter 15 min spil var den blevet så varm at selve skiven var brændt sammen. Laserhovedet havde simpelthen gravet en fin rund cirkel i dvd'en. Det er en mega fed konsol og controllerne fungerer rigtig godt, den larmer bare for meget.
Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2006 kl. 17:31
Har hørt det er få af dem der gør det...
Til top
Ravn85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-November-2005
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2006 kl. 19:34

Hmm... har nu haft Xbox 360 Premium i en måned... Jeg havde i starten ingen spil til denne - og jeg var imponeret over hvor lidt den larmede - særligt fordi jeg havde hørt den skulle være så slem... Jeg har spillet en del demoer på den(Battlefield 2 Modern combat fx) - så det er ikke fordi jeg ikke har kørt den "varm"(hvilket ikke har lykkedes mig selv efter 10 timers spil)...

Så købte jeg Oblivion og hørte DVD drevet - wow - det var så IKKE lydløst... Der kan man desværre godt høre støjen på trods af at fjernsynet står på et normalt lydnivaeu(Uden dvd kan jeg ikke høre den uden at koncentrere mig om dette)...

Jeg har dog Hitachi drevet - dette skulle larme lidt mere end samsung drevet...

Til top
Rc-Freak88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 07:14
ja
NEC HT410
Readleaf Lærred
PS3 40 GB
GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 08:55

Oprindeligt skrevet af Rc-Freak88 Rc-Freak88 skrev:

ja

det var sq også på tide det spørgsmål blev besvaret.

Redigeret af Stampe - 23-Juni-2008 kl. 08:56
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Rc-Freak88 Rc-Freak88 skrev:

ja

det var sq også på tide det spørgsmål blev besvaret.

Jeg gloede også lidt på den oprindelige dato :)

Var lige ved at skrive noget om ulempen ved at maskinen ikke er så fleksibel med hensyn til tilbehør - at det er proprietært MicroSoft osv. men det har spørger nok fundet ud af :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu