recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBOX 360 Extender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXBOX 360 Extender

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
whoopsdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2005
Sted: Nysted
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: XBOX 360 Extender
    Sendt: 03-Juni-2006 kl. 21:11

Jeg har netop købt mig en XBOX360 og prøver at bruge den som media center extender. Dette fungerer også glimrende og kan se TV osv, men jeg kan kun få den til at spytte 60 Hz signaler ud - hvilket jo medfører lidt hakken.

Boxen er tilsluttet via componentkabel til et LCD TV via 720P. Har prøvet både 576P og 1080i men de spytter også kun 60 Hz ud. Er der en måde hvorpå man kan sætte den op til at outputte i 50 Hz?

Til top
grawsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2005
Sted: Holbæk, Danmark
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2006 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af whoopsdk whoopsdk skrev:

Jeg har netop købt mig en XBOX360 og prøver at bruge den som media center extender. Dette fungerer også glimrende og kan se TV osv, men jeg kan kun få den til at spytte 60 Hz signaler ud - hvilket jo medfører lidt hakken.

Boxen er tilsluttet via componentkabel til et LCD TV via 720P. Har prøvet både 576P og 1080i men de spytter også kun 60 Hz ud. Er der en måde hvorpå man kan sætte den op til at outputte i 50 Hz?

Ved ikke om det hjælper.
Hvis du skifter til TV på dit componet kabel og vælger PAL50 under display settings, og så derefter skifter tilbage til HDTV, om det så ændrer sig.

Jeg kører selv kun op mod TV via component HDTV 1080i, har ikke prøvet andet, men mit Media Center da jeg prøvede at teste sådan et, havde jeg ikke noget med at det hakkede.
Til top
JessGertsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-September-2005
Sted: Denmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2006 kl. 02:23

Jeg havde selv småproblemer i starten, men jeg fandt ud af det var min 3 år gammel router der var problemet - har skiftet min Trådløse Router for at undgå hakkeri både via trådløst (A) og via normalt kabel.

Jeg har nu 2 stk. Xbox 360'ere - én til stuen (100 Mbit kabel) og én til soveværelset (trådløst A 54 Mbit) op imod mit Media Center i arbejdsværelset - 360'erne larmer væsentlig mindre når den kun er Media Center Extender i forhold til når det kører 360 spil - så støjmæssigt er det til at leve med - [360'eren genkende endda min "gamle" MCE fjernbetjening så jeg kan blot pege den imod min slukket 360'er og trykke på den grønne knap - 10 sekunder efter er jeg på] 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu