Hejsa, har lige plugget mit nye hd-dvd drev til min xbox, og mens jeg brokkede mig over min manglende software og denne tråd, faldt jeg over det link der er nævnt i tråden, brokkede mig stadig på dette tidspunkt, over at jeg blev nødt til at lave en cd med software på og putte i for at få det til at virke... indtil jeg opdagede, at der med få ord, gemt i alt vrøvlet stod ordret, at hvis man havde x-box live medlemsskab, så skulle man bare tilslutte drevet og smide en hd skive i drevet, og så ville 360'eren selv sørge for opdateringen... stor var glæden da jeg opdagede at dette var sandt, i med mumien, og få sekunder senere var jeg igang med opdateringen, ingen brændte cd'er, og intet latterligt bøvl :-) brokker mig (også) altid over hvad mit live egentlig gør godt for, men denne gang viste det sig at være ret smart (syns stadig det burde være gratis men det er en anden diskussion)
Men HD drevet larmer MEGET mindre end dvd drevet, men er jo som nævnt desværre totalt ubrugeligt til alt andet end at se film, men må sige at kvaliteten er helt i top, selvom min sony D3000 endnu ikke har haft besøg af av-precision, så den er temmelig sikkert indstillet ganske latterligt....
Nå men...
Ganske kort, så er hd-dvd ganske meget bedre end almindelig dvd, selvom jeg tror at jeg ville have svært ved at se forskel på biler i dvd (opskaleret på hxd870) og så i hd-dvd, må købe den når den kommer så jeg kan vurdere det til den tid :-D
Men Mumien er enormt flot, og jeg glæder mig til Heroes (første sæson) og 300 kommer fra axel i næste uge (håber jeg) så jeg kan se noget mere :-)
Anyways, køber man hd-dvd drevet, skal man blot have live, og proppe en hd-dvd skive i drevet, så kommer resten helt af sig selv
Som en lille sidebemærkning kan jeg undre mig over at filmen tilsyneladende startede INDEN opdateringen var kørt, men jeg kørte opdateringen alligevel :-)
Mvh Ole
|