|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lotte B&O ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-Januar-2008 kl. 17:13 |
Jeg har brug for hjælp... |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Hej Lotte, Nu virker dit link til din købte adapter ikke, men jeg er selv B&O bruger med Xbox 360 tilsluttet via en Toslink der laver optisk IN -> coax OUT(SPDIF). Nu kan det optiske stik på Xbox'en godt drille lidt, da ikke alle kabler sidder lige godt fast i stikket og derfor ikke giver et ordentligt signal. Har du husket at vælge den rigtige lydindgang på den AVx indgang hvor du har din Xbox tilsluttet? Redigeret af MichaelA - 04-Januar-2008 kl. 09:57 |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
Lotte B&O ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej MichaelA Component fra xbox til tv, sat i av4 og døbt "pc" |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Okay så. Tror ikke du skal sætte dit lydstik i AV2, det spiller ikke sammen med AV4. Jeg bruger valget "v.mem" på Beo4, så slipper jeg for at trykke list, og AV2 hvor jeg bruger den røde & hvide phonostik fra Xbox via en scart adapter, og har sat SPDIF til A1 og HDTV til YpbPr. Med det setup finder dit Beovison selv ud af om lyden er digital via A1 eller analog via Scart. Når du vælger PC for du aut. lyden fra dine phonostik sat i AV4. Prøv at vælge AV2 el. AV3 som din indgang sæt den til "v.mem" og brug den scart adapter kun til lyden, du skal ikke bruge det gule phonostik. B&O arbejder vist p.t. på at lave styring af Zaptor via Beo4, bruger ikke Zaptor p.t grundet kvaliteten på produktet, se evt. info omdette under "Digitalt Tv" her på recordere.dk |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |