recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X-BOX, gamertag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

X-BOX, gamertag

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 15:26

Gamertag; SIIRF

Når tiden byder; FIFA 07 (køber gerne 08 hvis der er stemning for noget turnering eller lignende, bare 3-4 gange halvårlig) & Forza Motorsport 2

Til top
Mokuer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mokuer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2008 kl. 10:31

Gamertag: Mokuer

Altid med på et spil Fifa08 eller en turnering heri.

Kunne også være sjovt at samle folk nok til at spille en turnering i Euro 2008. (selvom jeg altid taber )

LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Callie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 11:18

Så er følgende blevet added her til formiddag.

Jeg spiller mest fifa08 i øjeblikket sammen med COD4 - jeg har GTA4 liggende, men har endnu ikke spillet det, da jeg har ventet på at sommerferien startede - det gjorde den fredag  nu skal jeg nok få prøvet det.

Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Callie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 11:31

Der er pt. 4 af os, der har FIFA08 i samlingen og Mokuer er frisk på at købe det, hvis vi er nok, læser jeg mig til...

Når nu vi kun er 4, skal vi nok bare prøve på at samle nok til at lave "superligaen"

Er der allerede nogen der har ønsker til hold? Jeg er ligeglad, hvis der er andre, der ønsker specielle hold. Jeg tager såmænd gerne Lyngby  

Til top
tobiaspanum Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiaspanum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 21:23
jeg er AaB BK, det helt sikkert
Men vi må da komme igang med nogle kampe!
Til top
Frederik2000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 03:57

Hey Allez.

Jeg er 100 på en liga. Jeg er dog mere til den engelske(Arsenal) hvis det kunne lokke?

Ellers vil jeg gerne ta´ mig af FCK.

Jeg har ikke spillet online liga endnu, så en anden må starte den.

Gamertag: Frederik Paulse  (der var sgu ikk plads til det sidste N )

Har i øvrigt startet ny tråd så vi kunne få flere med.



Redigeret af Frederik2000 - 30-Maj-2008 kl. 04:17
Peter Griffin 4 president

X-BOX gamertag: FREDERIK PAULSE

FIFA 08
GTA IV

Panasonic TH-42PX80

Ønskeliste:
B&W CM7 x 2
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 14:14
mit: Ullebulle
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 14:25

Gamertag DAEKE

spiller

Forza 2, Bioshock , Halo3 , Test drive un. Burnout Paradise , GOW , splinter cell D. A  samt fifa 07

Til top
Stoferr Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoferr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2008 kl. 19:14
Mit gamertag er Stoferr. Bare add mig, jeg vil selv adde andre herinde fra forummet så snart mit live går guld igen. (når jeg får mit nye tv)
Til top
mr KSB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2008
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mr KSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2008 kl. 18:12
Gamertag:
Mr KSB

Spøl:
• Gears of War
• Gears of War 2
• Bad Company
• GRID
• GTA IV
• Call of duty 4
• Call of duty 3
• Fable 2
• guitar hero world

Redigeret af mr KSB - 30-April-2009 kl. 19:50
Til top
10grant Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2008
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 10grant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2008 kl. 19:32

Gamertag: Deathstalker DK

Har lige købt xbox så vil gerne have nogle at spille med.

lige nu spiller jeg Gears of War, men kommer også snart til at spille 2'eren, Halo 3 og andet.

Til top
keras Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2008 kl. 03:25

Gamertag: KerasDK

Har en del spil, så kom frisk.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu