|
X-BOX, gamertag |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gamertag; SIIRF Når tiden byder; FIFA 07 (køber gerne 08 hvis der er stemning for noget turnering eller lignende, bare 3-4 gange halvårlig) & Forza Motorsport 2 |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
Gamertag: Mokuer Altid med på et spil Fifa08 eller en turnering heri. Kunne også være sjovt at samle folk nok til at spille en turnering i Euro 2008. (selvom jeg altid taber |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Så er følgende blevet added her til formiddag. Jeg spiller mest fifa08 i øjeblikket sammen med COD4 - jeg har GTA4 liggende, men har endnu ikke spillet det, da jeg har ventet på at sommerferien startede - det gjorde den fredag |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Der er pt. 4 af os, der har FIFA08 i samlingen og Mokuer er frisk på at købe det, hvis vi er nok, læser jeg mig til... Når nu vi kun er 4, skal vi nok bare prøve på at samle nok til at lave "superligaen" Er der allerede nogen der har ønsker til hold? Jeg er ligeglad, hvis der er andre, der ønsker specielle hold. Jeg tager såmænd gerne Lyngby |
|
![]() |
|
tobiaspanum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
jeg er AaB BK, det helt sikkert
![]() Men vi må da komme igang med nogle kampe! |
|
![]() |
|
Frederik2000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Hey Allez. Jeg er 100 på en liga. Jeg er dog mere til den engelske(Arsenal) hvis det kunne lokke? Ellers vil jeg gerne ta´ mig af FCK. Jeg har ikke spillet online liga endnu, så en anden må starte den. Gamertag: Frederik Paulse (der var sgu ikk plads til det sidste N ) Har i øvrigt startet ny tråd så vi kunne få flere med. Redigeret af Frederik2000 - 30-Maj-2008 kl. 04:17 |
|
Peter Griffin 4 president
X-BOX gamertag: FREDERIK PAULSE FIFA 08 GTA IV Panasonic TH-42PX80 Ønskeliste: B&W CM7 x 2 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
mit: Ullebulle
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1420 |
Gamertag DAEKE spiller Forza 2, Bioshock , Halo3 , Test drive un. Burnout Paradise , GOW , splinter cell D. A samt fifa 07 |
|
![]() |
|
Stoferr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Mit gamertag er Stoferr. Bare add mig, jeg vil selv adde andre herinde fra forummet så snart mit live går guld igen. (når jeg får mit nye tv)
|
|
![]() |
|
mr KSB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2008 Status: Offline Point: 41 |
Gamertag:
Mr KSB Spøl: • Gears of War • Gears of War 2 • Bad Company • GRID • GTA IV • Call of duty 4 • Call of duty 3 • Fable 2 • guitar hero world Redigeret af mr KSB - 30-April-2009 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
10grant ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2008 Status: Offline Point: 2 |
Gamertag: Deathstalker DK Har lige købt xbox så vil gerne have nogle at spille med. lige nu spiller jeg Gears of War, men kommer også snart til at spille 2'eren, Halo 3 og andet. |
|
![]() |
|
keras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
Gamertag: KerasDK Har en del spil, så kom frisk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |