|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 13:53 |
Hey alle.
Er der nogen her, som har skiftet deres gamle Xbox 360 ud med en Elite model, og derefter fået et transfer kabel fra Microsoft til at overføre data mellem de to harddiske? Jeg spørger, fordi jeg prøver at finde ud af, om det også er muligt at få kablet hvis man kun opgraderer til en 60GB model og ikke Eliten med 120GB (jeg ejer pt. en 20 GB Premium model og vil gerne have en 60 GB Pro). Er der nogen, der kan dele noget erfaring? :) |
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det er ikke muligt. Du kan dog være heldig at låne et inde på Xboxlife hvor der er flere transfer kits som bliver sendt rundt brugerne imellem. Vær blot opmærksom på at den gamle HDD bliver formateret ved at anvende kablet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |