recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox kan ikke se PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXbox kan ikke se PC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kirneh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2005
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox kan ikke se PC
    Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 19:39
Min xbox var tilsluttet mit mediecenter i køkkenet trådløst.
Det spillede fint. Jeg har dog taget mediecenteret i køkkenet ned.
Nu vil jeg gerne connecte min xbox360 til min pc i stuen. Ikke som et mediecenter, men som en mediesharing forbindelse via WIndows media player.

Mit problem er at xbox360'en ikke kan se min pc.
PC'en er forbundet til min router via kabel. Min xbox360 er forbundet til samme reuter trådløst.
Xboxen og pc'en er begge på nettet.

Når jeg på min pc går under mediasharing under windows media player er der 3 enheder. En der hedder "Other users of this pc", og 2 der hedder Xbox 360. Jeg skiftede min xbox 360 til en ny for et par måneder siden. Det er måske derfor der er 2.
Men det fortæller min at pc'en kan se min xbox.
Af og til popper der også en besked op om at den har fundet en extender og om jeg vil connecte. Men så går den i gang med en mediacenter connection. og det vil jeg ikke.

Når jeg på min xbox360 går under f.eks musik og vil skifte til PC skriver den der ikke er nogen. Når jeg så vil teste en connection går det godt indtil PC punktet hvor den fejler da der ikke er nogen.

Jeg har prøvet at lukke min firewall imens. Men det ændrede ikke på noget.

Det var lidt af en smørre. Men håber nogen har en god ide.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu