recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox larm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXbox larm

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox larm
    Sendt: 11-Juni-2007 kl. 19:05

Min ps2 skal skiftes ud ned en xbox360 hvis alt går vel.

Men jeg har læst flere steder at den skulle støje meget, passer det, hvor meget larm drejer det sig om?

Får vil gerne have ordenlig konsol, når mit tv ankommer hjem til mig

Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2007 kl. 22:25

Har xbox 360, og må sige jeg er godt tilfreds.

Jow, den larmer godt nok en del med den blæser. Men så er det jo bare at skrue godt op for lyden, hvilket også giver en feder oplevelse.

 

Havde selv en ps2. Så da jeg fik en fladert op på væggen, skulle der ud og købes next gen. Valget stå mellem XBOX 360 og PS3.

Valgt XBOX 360 da den er noget billigere.

Men hvis du er bange for du ikke kan tåle støjen, så vent til XBOX 360 Elite udkommer her hjemme.

Samme boks, bare med HDMI og mindre støj.

Til top
kriller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2007 kl. 22:37

 den første jeg købte retunerede jeg dagen efter, den larmede for meget, fik så en af noget nyere produktions dato et par dage senere og den larmede væsentlig mindre.

Xbox premium kommer med HDMI på et tidspunkt, men se bare at få købt en nu, billede kvaliteten er super god :)

Her står lidt om de nye xbox modeller:

 

http://www.engadget.com/2007/03/20/xbox-360-elite-new-black- limited-edition-xbox-with-hdmi-and-120gb-drive/

 

 

Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2007 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af tupac85 tupac85 skrev:

Men hvis du er bange for du ikke kan tåle støjen, så vent til XBOX 360 Elite udkommer her hjemme.

Samme boks, bare med HDMI og mindre støj.

Elite skulle ikke larme mindre end Premium, så det er bare om at komme udog købe nu, medmndre man er tosset med HDMI.

Har selv en xbox360'er og synes den larmer urimelig meget når man spiller og drevet kører.
Jeg har små børn, så jeg kan ikke skrue så meget op for lyden at dne overdøves. Hvis jeg sidder og spiller konen ser tv samtidig er hun meget generet af støjen.

Ellers er jeg riiiiigtig glad for maskinen, den er alle pengene værd

Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 09:19

Tror jeg henter en i slutningen af ugen, vejret skulle jo blive dårligt der

tror bare ejg satser på en xbox premium, regner med at lege købebyttemand i den lokale ebgames, då jeg kan få en go pris for min gamle ps2.

Til top
kriller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 09:55

Husk at få et HD drev med i handlen ;)

 

 

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 08:47
Du vil helt sikkert blive glad med købet af en 360'er, er jo mange fede spil ud til den nu :)
Men du skal nok være opmærksom på at den kan komme til at larme en del, når der spilles på den
Ellers en udemærket konsol
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 09:04
Jeg havde 2 360*ere og de larmede helt afsindigt vildt, jeg har nu en PS3
som jeg ike lægger mærke til med støj, super tilfreds.
Til top
hedy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 12:59

Jeg har selv haft en Xbox360 og må sige jeg var skuffet over larmen. Det var værst når man havde et spil i drevet.

Er som "Bendix" selv gået over til en PS3 og er meget meget tilfreds. Kan godt være der ikke er så mange titler endnu, men de kommer. Den er betydelig mere stille end en X360.

Mit råd er : Køb en 360 i elgiganten, tag den med hjem og test om det er noget. Hvis ikke, jamen så har du 30 Dages returret.

 



Redigeret af hedy - 14-Juni-2007 kl. 13:00
Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 23:18
Har lige hentet den, sys nu ikke at støjen er slem, bevares den kan da høres men ligger nu ikke mærke til det, nå jeg er begravet i gears of wars
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2007 kl. 23:39

Hejsa!

Jeg er den lykkelige ejer af begge konsoller, og må sige at ingen af de to er lydløse... X360 larmer mere, men er LANGT mere bruger-venlig mht interface, shop(markedplace), streaming, live osv osv..! Håber meget at Sony snart får lavet noget ved interface og online del! Udemærket at man kan google osv, men når der f.eks ikke findes en medieafspiller falder det hele jo lidt til jorden..!!

En af internettets værste sider er www.playstation.dk , den er SÅ dårlig at det trodser enhver beskrivelse... Ikke så fedt når man har brug for support!

Som afspiller af dvd og BR, er PS3 klart bedre, og betydeligt mere lydsvag (..og det var derfor jeg købte een)!!

Har haft PS3 i to uger og er tilfreds med den, venter spænt på SPIL!!

Jeg er klar over at det er en forholdsvis ny konsol på markedet, men der må gerne komme bare lidt nyt download materiale, film trailer eller lign. bare en gang imellem.. Jeg er LIDT skuffet, men det er måske fordi jeg er blevet  forkælet af Microsoft med 360????

Hvad syns i andre om TOTAL oplevelsen og spiludbuddet, her 8 måneder efter lancering i Jap/ US?? Er det godt nok??

Mvh

Peter (ikke fanboy)

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 09:16
Det eneste som skuffer mig ved PS3'en, er den Europæiske PS Store.
Her bliver vi røvrendt konstant, i forhold til den Japanske og Amerikanske store. Der kan man købe PS1 spil ned på ens konsol, de eneste spil vi har fået et Sudoku og noget skod puzzle spil. Hvad fanden sker der for det?!?!?!?  Mortal Kombat 2 er vist også lige kommet

Og kan kun være enig med Pede om de kunne lære lidt af MS med deres online store til boxen

Mega latterligt, men der kommer vel en opdatering forhåbentligt snart

Ellers er jeg yderts tilfreds med konsollen. Spillene kommer langsomt nærmere

Men det burde nok høre under en anden tråd end denne omkring xbox larm, hehe
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu