recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox "lignende" controller til PS3??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXbox "lignende" controller til PS3??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sovedyret Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox "lignende" controller til PS3??
    Sendt: 05-Januar-2008 kl. 12:22
Mine hænder passer simpelthen bare meget bedre til Xbox controlleren end til PS3 controlleren.. Er der nogle der kender til en controller der virker 100% til PS3 men hvor designet og især størrelsen er mere henad Xbox'ens??
Til top
Nickell Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2008 kl. 13:27

Jeg søgte lige spilpriser.dk igennem, men fandt intet, desværre...

Og nej, du er ikke den eneste der ikke kan lide de små controllere, som jo udelukkende er produceret til asiater med små hænder... Ond snak går på at Xbox1 aldrig slog igennem i asien pga. den forvoksede controller som fulgte med, den går under navnet "the duke".

Men jeg syntes at have set en PS3 Logitech controller engang, men kan altså ikke finde den. Spørg i en spilbutik... Held & Lykke!

Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2008 kl. 16:31
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
Nickell Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2008 kl. 17:02
Der er to, Logic3 og MadCatz... Sidstnævnte ser ud til at være lidt større end de origianle joypads, men man har jo ikke mulighed for at prøve dem, da det er en netbutik...
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750
| Technics SL1210 MKII
| Panasonic DMP-BD 60
| Xbox 360 Slim
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2008 kl. 17:57

Ja jeg havde godt nok også kigget på Coolshop, men syntes faktisk ikke Madcatz ser større ud hvis man kigger på de 2 "vinger".. Derimod så Fanatec controlleren større ud, men den er der slet ikke noget info omkring heller ikke på deres eget site:-(

Må igang med at kigge på nogle af de udenlandske sider så.. Håbede bare jeg kunne finde noget i DK.. Den gamle Xbox controller var PERFEKT jo:-)

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2008 kl. 18:00
Jeg mener - men er ikke sikker - at jeg har set disse MadCatz controllere i Computercity. Så der kan du måske få hands-on.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2008 kl. 15:58

Det vil jeg helt sikkert undersøge Stampe..

Har siddet og leget lidt med min PS3 controllere og Xbox'ens ditto.. Er kommet frem til at det vigtigste faktisk ikke er størrelsen.. Men derimod placeringen af den venstre analog stick.. Som de fleste nok ved sidden den OVER directional pad'en på Xbox controlleren og for mig er det det der gør hele forskellen..

Så er der nogle der har set en PS3 kombatibel controller der har dette??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu