|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 11-Juli-2007 kl. 14:15 |
Hej. Jeg er efterhånden ved at blive rimelig træt af det bøvl med at skifte ledninger omme bag tv'et hver gang jeg henholdsvis vil spille lidt xbox eller se video fra min pc.
Findes der ikke sådan en lydswitch, altså en kontakt, så jeg selv kan vælge hvilket lydkabler jeg vil have igennem til tv'et? Det er et PX70 forresten. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
her eks.
http://av-connection.dk/?CPage=PView&ML1=1&ML2=72&am p;ML3=60&ML4=293 Redigeret af spawn - 11-Juli-2007 kl. 14:23 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Den ser jo perfekt ud. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |