recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > Xbox One
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox One: Leak - Titan Fall til XB1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox One: Leak - Titan Fall til XB1

 Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox One: Leak - Titan Fall til XB1
    Sendt: 21-Maj-2013 kl. 11:55
Som de fleste af os nok allerede ved (det står på forsiden) så er det i aften MS løfter sløret for den nye Xbox. Seneste rygter går på at den bare kommer til at hedde "Xbox", men der har også gået rygter om Infinite.. også er der kodenavnet Durango. 

Uanset hvad glæder jeg mig - jeg har selv ejet en Xbox 360 20gb premium tilbage i 2007, så det bliver spændende, selvom jeg mest hælder til Playstation. Konkurrencen imellem MS og Sony er i hvert fald til vores alles fordeleTongue

Jeg skrev følgende i kommentarfeltet i nyheden, på forsiden: 

Det lader til at både Fifa, BF4 og CoD: Ghost vil være en del af konferencen. Det harmonerer i hvert fald med at alle spil har en vigtig annoncering i dag. Det passer også fint med hvad MS har gjort indtil videre - "timed exclusive DLC eller spil / Kinect / et par core exclusive spil.

Det skulle derfor ikke undrer mig, hvis vi i aften ser de nævnte spil + et par kinect-relaterede spil (Ryse?) og et enkelt "core" spil. Resten vil blive gemt til E3.

Men det bliver da spændende at se hvad de har at tilbyde med deres nye konsol. Indtil videre går rygterne jo på at de vil indtage stuen (i Amerika) med en masse apps, TV-kanaler og kinect. Desuden skulle den også være mindre kraftig end PS4'eren for ikke at tale om de uheldige "always online" rygter.. så det bliver rart at få det hele afklaret også kan diverse fanbois få lidt ro.. eller det modsatte.

:)


Så nu får vi og se.


Men hvad med jer andre? Hvad har i af forventning til konsollen/spillene for ikke at tale om prisen? Er det Day 1, senere, PS4 eller ingen af delene?


http://www.gametrailers.com/netstorage/xboxcountdown/live.html 


pre-show er i gang



MS var ude efter Sony, efter deres konference i februar, men var de selv bedre?

Det varede en time og følgende blev vist:

- Selve konsollen

- Udkommer i år 

- en masse kinect

- en masse TV

- EA exclusive DLC til Fifa + generelt om nye EA sport spil

- Forza 5 (ingen gameplay)

- Quantum Break - nyt spil. Fattede ikke hvad det handlede om, Kombination af live action og animeret trailer.

- 15 nye exclusive spil

- Haloe live action TV series lavet af Spielberg

- Lidt snak + trailer af CoD Ghost med exclusiv DLC + et emotionelt forhold til en hund. 



There’s one feature of Xbox One from which we can infer quite a few conclusions: You can install any game from the disc to the console’s hard drive, and then play that game whenever you like without having to put the disc in.

Wired asked Microsoft if installation would be mandatory. “On the new Xbox, all game discs are installed to the HDD to play,” the company responded in an emailed statement. Sounds mandatory to us.

What follows naturally from this is that each disc would have to be tied to a unique Xbox Live account, else you could take a single disc and pass it between everyone you know and copy the game over and over. Since this is clearly not going to happen, each disc must then only install for a single owner.

Microsoft did say that if a disc was used with a second account, that owner would be given the option to pay a fee and install the game from the disc, which would then mean that the new account would also own the game and could play it without the disc.


http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=560478


Skal ikke forstås som at man ikke kan købe brugte spil hos gamestop længere, bare at der (ligesom med online pass) kommer et ekstra gebyr på. 


Nej tak.Dead


Jeg havde forstået på det at TV-tuneren ikke kom til Danmark, men det gør den. For en opklaring så:

TV bliver ikke US only. De har selv sagt, at TV-tuneren, som i øvrigt er ekstraudstyr, kommer i flere lande. Og Danmark er iblandt.
Det der bliver US only, er interaktiv TV. Som f.eks. live update af NFL, hvor du kan følge dine yndlingsspillere og lign.
Og det er kun fra starten. Det er ikke umuligt at vi får samme mulighed med Superligaen og håndboldkampe, hvis ellers vores udbydere herhjemme gider at arbejde på det.

Fra Nagash

Jeg håber ikke at jeg har forvirret nogen unødvendigt.




Redigeret af SteffenD89 - 06-Juni-2013 kl. 16:36
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 12:57
Det bliver rigtig fedt. Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad de har oppe i ærmet.

Men kan i øvrigt se præsentationen live på sin Xbox 360 eller på http://www.xbox.com/da-DK/hub

Jeg glæder mig lidt til at se, hvad der kommer af muligheder indenfor TV og streaming. Spil-delen interesserer mig ikke så meget. Ikke fordi jeg ikke vil spille på den, men fordi den del har de godt styr på i forvejen, og er sikker på, at de nok skal føre kvaliteten videre.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 18:43
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 19:36
Meget skuffende indtil nu..
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 19:42
Remedy viste hvordan Limfjordsbroen blev påsejlet sidste år LOL
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 19:54
Skuffende show indtil videre. Ikke noget som imponeret mig. Alle de smarte features har jeg ikke brug for. Håber ikke de har haft alt for meget fokus på de fancy features.
De snakker om 15 esclusives, men hvor mange er så kinect spil?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 19:55
I'm dying...
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 20:04
COD: vi har taget vores titel, tilføjet lidt ekstra animationer og forbedret grafikken. 

Velkommen til fremtiden?-bedre grafik lig med bedre? - hvad blev der af GAMEPLAY?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 20:09

Det varede en time og følgende blev vist:

- Selve konsollen

- Udkommer i år 

- en masse kinect

- en masse TV

- EA exclusive DLC til Fifa + generelt om nye EA sport spil

- Forza 5 (ingen gameplay)

- Quantum Break - nyt spil. Fattede ikke hvad det handlede om, Kombination af live action og animeret trailer.

- 15 nye exclusive spil

- Haloe live action TV series lavet af Spielberg

- Lidt snak + trailer af CoD Ghost med exclusiv DLC + et emotionelt forhold til en hund. 


mangler der noget?

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 20:10
Nu sluttede showet. Xbox'en er blevet en set-top boks til at se tv med og spille lidt i ny og næ. Der kommer 15 nye, eksklusive titler, men de bliver først vist til E3 om 3 uger. 

Xbox One som konsollen hedder, er blevet mere voksen i udtryk og ligner ikke en forfejlet kreation til en modding-konkurrence længere. 

Nogen der ved hvad den kommer til at koste?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Nu sluttede showet. Xbox'en er blevet en set-top boks til at se tv med og spille lidt i ny og næ. Der kommer 15 nye, eksklusive titler, men de bliver først vist til E3 om 3 uger. 

Xbox One som konsollen hedder, er blevet mere voksen i udtryk og ligner ikke en forfejlet kreation til en modding-konkurrence længere. 

Nogen der ved hvad den kommer til at koste?

Folk gætter på det samme som PS4'eren, så $4-500. Det er i hvert fald de seneste rygter.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2013 kl. 21:45
hvad med Specs? 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu