recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > Xbox One
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox One: Leak - Titan Fall til XB1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox One: Leak - Titan Fall til XB1

Besvar Besvar Side  <1 45678 10>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2013 kl. 17:24
Jamen ved vi om MS stiller servere til rådighed til f.eks. Spil fra EA? Jeg er godt klar over at de har udvidet deres server-kapacitet, men vil gerne vide til hvad.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 12:15
http://www.mcvuk.com/news/read/publishers-to-receive-cut-of-xbox-one-pre-owned-sales-at-retail/0116137

En opdatering ift det med brugte spil. Man kan sagtens sælge sine spil til f.eks. gamestop (butikker der køber brugte spil har lavet en aftale med MS), hvorefter spillet så bliver fjernet fra ens konto. 

Problemet? Ingen salg privat. Sådan som jeg forstår det. Dvs. at vil man sælge sit spil, skal det være igennem en butik og ikke DBA eller lignende. 

"While there have been many potential scenarios discussed, we have only confirmed that we designed Xbox One to enable our customers to trade in and resell games at retail. Beyond that, we have not confirmed any specific scenarios. Another piece of clarification around playing games at a friend’s house – should you choose to play your game at your friend’s house, there is no fee to play that game while you are signed in to your profile.”

Nu må vi se hvad Sony gør, til E3. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 13:25
http://www.eurogamer.net/articles/2013-05-24-this-is-how-xbox-one-game-trade-ins-will-work-apparently

Og hvis de priser her bare passer nogenlunde, så er second hand køb og salg slut.

Ud over det, er det også irriterende, at man ikke ville kunne bruge eksisterende headset. Det er jo Apple metoder. Og de er ikke pæne.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 13:26
Kritik af ps3 konference var mere på manglende detaljer om visse ting, men men her kritiserer nogle af de mere konkrete facts, som MS kom ud med. Ikke godt...

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 13:42
Men det er stadig rygter det hele med de brugt spil. MS er ikke kommet med en udmeldelse endnu om det?
Det er da heller ikke helt afklaret om noget lignende sker til PS4?

E3 bliver i hvert fald spændende, når det hele kommer på plads.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Ud over det, er det også irriterende, at man ikke ville kunne bruge eksisterende headset. Det er jo Apple metoder. Og de er ikke pæne.
Det er sikkert noget du kan takke EU for, fordi de "kræver" at alle bruger microUSB som ladestik i dag. Det stik der sad i de gamle controllere var jo noget ukorrent skrammel med et jackstik i midten. Det er selvfølgelig træls, at de gamle bliver ubrugelig, men ligesom med CPU-skiftet til x86 standarden, så gør det, at alt bliver mere strømlignet fremover.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 16:39

De har ikke være muligt at presse Apple til micro(mini?)USB. Desværre. Jeg ved ikke hvordan rigtig gamle headsets ser ud, men alle de nyere oplader med miniUSB og bruger optisk indgang.

Hvad brugte 360 til kablet forbindelse (jeg har ikke Xbox)? Bare USB? Jeg ved at trådløs aldrig var trådløs fordi det vist skulle via kontrolleren.  

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 16:50

De har ikke være muligt at presse Apple til micro(mini?)USB. Desværre

Det er miocroUSB som UE prøver at presse alle til. Mini er lidt større.

Jeg ved ikke hvordan rigtig gamle headsets ser ud, men alle de nyere oplader med miniUSB og bruger optisk indgang.

Hvilke headsets snakker vi nu om? Den der plugges i Xbox controlleren er ikke optiske. De har et ukorrent stik, med et jackstik i midten.

Hvad brugte 360 til kablet forbindelse (jeg har ikke Xbox)? Bare USB? Jeg ved at trådløs aldrig var trådløs fordi det vist skulle via kontrolleren.

Og ja, de bruger bare USB, ligesom Xbox One også kommer til. Forskellen er bare at Xbox 360 bruger USB 2.0, mens Xbox One kører med USB 3.0. Men USB 3.0 er bagudkompatibel, så der er ret god chance for, at dit gamle Xbox ekstraudstyr stadig vil virke.

I øvrigt, så bruges der faktisk DECT som trådløs teknologi på Xbox. Det er det samme der bruges på de fleste trådløse festnettelefoner.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 17:07
Eh.. er der nogen af jer der ved hvordan det foregår med forudbestillinger hos coolshop?

Er reglen ikke generelt set, at det altid går til købers fordel - sådan så hvis prisen stiger skal man kun betale det man har bestilt for og sker der en reducering af prisen betaler man det mindre?

Eller har jeg taget fejl?

Priserne er jo over det hele, f.eks. tager CDON 6000kr for en PS4 og med hardware-forudbestillinger kan det være svært at sige hvad de kommer til at koste. Derfor synes jeg det virker fjollet hvis man forudbestiller hos CDON og det så ikke kommer en til gode, at prisen falder.

Clown

Måske lidt off-topic, men jeg gad ikke til at lave nogen ny tråd om noget der måske også interesserer potentielle XB1-købere. :)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 17:54
http://venturebeat.com/2013/05/23/phil-harrison-says-microsoft-will-invest-1b-in-games-for-xbox-one-interview/

From a studios perspective, we are investing, I believe, a billion dollars for content development just for games, which is more than we’ve ever spent in our history. We’re starting new studios. We’ve started studios in London [and] in Los Angeles. We’re growing our organization

Det er sku da alligevel en slat penge. Så er spørgsmålet jo bare hvad pengene bliver brugt til. Det er altid nemt at slynge rundt med tal, men Halo 4 havde f.eks. kostet $100 millioner + marketing. Dog er der næppe tale om så dyre spil. Vi får dog at se til E3. Det bliver rigtig spændende at se MS og Sony give den gas. 

Redigeret af SteffenD89 - 24-Maj-2013 kl. 18:01
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 21:59
Ang. Forudbestillinger, så gør i hvert fald Coolshop opmærksom på, at de ikke trækker pengene før afsendelse. Så du kommer ikke til at betale for meget. Mener den står til 4300kr derinde nu, og skulle den så ende med at koste 3500kr ved release, så kommer du selvfølgelig ikke af med mere. Men skule den nu stige til 5000kr, jamen så tror jeg også det er det, du kommer til at betale. Det kan godt være loven siger noget andet, men det lyder bare urimelig for butikken, at de skal miste 700kr på alle forudbestillinger.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 22:31
Det er vel også fair nok så længe de mailer om ændringerne :)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 45678 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu