|
Xbox One som medieafspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dankaihoj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2015 kl. 01:09 |
Hej
Jeg har i mange år kørt med et Windows mediecenter under tv'et til at optage of afspille. Det er tiden at det bliver pensioneret - jeg optager nu derfor på min synology hvor jeg har installeret dvblogic hvilket virker fint, men når det kommer til afspilning vil jeg bruge min Xbox one - der har jeg dog den udfordring at det ikke er så let at finde rundt i det som er optaget, WMC har nogle gode oversigter ud fra titel eller dato - men via medie player på xbone ser det ikke så godt og overskueligt ud. Hvis jeg laver meta data på alt virker det fint -men det kan jeg jo ikke gøre for alt hvad jeg optager - og var ikke nødvendigt i WMC. Nogen ideer ? Mvh Dan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |