recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox One X mangler manual og andet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox One X mangler manual og andet?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox One X mangler manual og andet?
    Sendt: 16-August-2018 kl. 17:16
Har hentet sådan en i dag
Måske er det normalt efterhånden, men der medfølger ikke vejledning og et lille kabel til at oplade controlleren?
Konsollen understøtter 4K, men det gør det medfølgende HDMI-kabel ikke?
Det med kablet var jeg nu forberedt på
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Har hentet sådan en i dag
Måske er det normalt efterhånden, men der medfølger ikke vejledning og et lille kabel til at oplade controlleren?
Konsollen understøtter 4K, men det gør det medfølgende HDMI-kabel ikke?
Det med kablet var jeg nu forberedt på

Hej,

Jeg mener der var en lille quickstart guide med til min. Controlleren skal have AA batterier som standard. Det er USB C kabel, det kan være du har et liggende? hvis du ikke ønsker at køre trådløst.  Alternativt skal du købe et Quick charge kit til controlleren hvor kablet og genopladelig batteripakke medfølger.  

Jeg mener bestemt at HDMI kablet er 4K kompatibelt. Mener at huske Phil Spencer (Xbox boss) lovede et 4K HDMI kable da han annoncerede konsollen på E3. 


Redigeret af Hifi_andy - 16-August-2018 kl. 17:47
Til top
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 18:13
glemte det vigtigste - Tillykke med den Big smile
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2018 kl. 20:11
batterierne som følger med er ikke genopoadelige
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu