|
Xbox One X mangler manual og andet? |
Besvar |
Forfatter | |
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-August-2018 kl. 20:11 |
batterierne som følger med er ikke genopoadelige
|
|
Hifi_andy
Bruger Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
|
glemte det vigtigste - Tillykke med den
|
|
Hifi_andy
Bruger Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, Jeg mener der var en lille quickstart guide med til min. Controlleren skal have AA batterier som standard. Det er USB C kabel, det kan være du har et liggende? hvis du ikke ønsker at køre trådløst. Alternativt skal du købe et Quick charge kit til controlleren hvor kablet og genopladelig batteripakke medfølger. Jeg mener bestemt at HDMI kablet er 4K kompatibelt. Mener at huske Phil Spencer (Xbox boss) lovede et 4K HDMI kable da han annoncerede konsollen på E3.
Redigeret af Hifi_andy - 16-August-2018 kl. 17:47 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har hentet sådan en i dag
Måske er det normalt efterhånden, men der medfølger ikke vejledning og et lille kabel til at oplade controlleren? Konsollen understøtter 4K, men det gør det medfølgende HDMI-kabel ikke? Det med kablet var jeg nu forberedt på |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |