recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt!
    Sendt: 03-September-2021 kl. 09:01
SOLGT

OPDATERING PRISEN ER SÆNKET TIL 900KR + EVT FORSENDELSE OG TILBEHØR OG SPIL TILFØJET


Nu medfølger denne controller:
Billede

Følgende 5 spil er nu med i pakken:
Battle Chasers: Nightwar
Destiny 2
Agents Of Mayhem
Shadow Of The Tomb Raider
The Elder Scrolls Online: Morrowind
Prisen er sænket til 900kr + evt forsendelse

Det oprindelige opslag:
Hejsa jeg er ved at rydde lidt op i alle mine elektronik sager og har en Xbox One X i overskud.
Så jeg sælger en Xbox One X uden tilbehør, så ingen controller eller HDMI kabel, der medfølger strømkabel og sendes i original emballage &amp;amp;amp;amp;#128076;

Den er i rigtig fin stand, ingen ridser osv og kommer fra et ikke ryger hjem.

Prisen er 1000kr + forsendelsen, den kan alternativt afhentes i 8300 Odder.

Mvh Dennis


Redigeret af Denner - 09-Maj-2022 kl. 12:38
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2022 kl. 07:28
Ny lavere pris + tilbehør tilføjet
Til top
RasmusKT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Maj-2022
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusKT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 10:21
Hejsa

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne hente hos dig for 800kr for Xbox og controller. Spillene behøver jeg ikke Smile

Mvh. Rasmus
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 12:26
Det er en aftale,  jeg smider lige en pb til dig med mere info 👍
Til top
RasmusKT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Maj-2022
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusKT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 12:30
Perfekt Smile
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 12:37
Pb sendt, lukker tråden ned 👍
Til top
RasmusKT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Maj-2022
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusKT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 12:52
Hej igen - jeg er måske så nyoprettet i forummet at private beskeder ikke er aktiveret (eller også kan jeg bare ikke finde det Wacko), så du får altså lige min mailadresse: rasmuskthomsen@gmail.com

Redigeret af RasmusKT - 09-Maj-2022 kl. 13:35
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 13:38
Smider en mail om lidt, med informationer,  der går nok lige en lille halv times tid inden håber det går 🙈
Til top
RasmusKT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Maj-2022
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusKT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 13:44
Helt fint, vi tager det bare på mail når det passer dig - ingen hast Smile 
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2022 kl. 14:16
Så er der sendt mail og alt skulle være på plads Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu