recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbox strømforsining laver støj på mit TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

xbox strømforsining laver støj på mit TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mortenbock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenbock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: xbox strømforsining laver støj på mit TV
    Sendt: 29-September-2015 kl. 17:47
Hejsa.

Jeg har et Sony KDL-40EX1 fjernsyn. Og så har jeg lige fået mig en Xbox One.

Når strømforsyningen til Xboxen er sat til (selvom xboxen er slukket), så kommer der jævnligt støj på mit TV billede. Også sevlom det er TV signal, og der ikke er nogen HDMI kabler involveret.

Jeg gætter på det kan skyldes to ting:

1. TV'et sender billede signalet trådløst fra en box til selve skærmen. Måske laver stræmforsyningen noget støj i det signal

2. De sidder begge i samme strmøskinne, så måske sender xboxen støj ud i elnettet, som generer TV'et.

Er der nogen der har lignende erfaring med xboxen? Og som har løst det? Kan man evt. benytte en bedre strømskinne (den nuværende er bare den klassiske fra silvan). Er der nogle gode trin til at fejlsøge den slags?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu