|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Hej jonasag Jeg har selv begge konsoller, og må sige at Xbox360 klart vinder hos mig på spildelen og ps3 har jeg brugt i ca. 20 timer siden jeg købte den for et år siden til spil( den kommer snart i brug som bluray afspiller, og så er den mere nødvendig der) Grafikken syntes jeg er nogenlunde det samme for det utrænede øje, så det er ikke det man skal beslutte sig på. Der er et markant større spiludvalg til 360, og controlleren er suverænt bedre end ps3´erens, og det betyder at når du sidder og spiller intense spil og lige klemmer det hårdere på controlleren skal du ikke have vabelplaster på efter brug(som man skulle på ps2 i tekken, efter en weekend med drengene) Jeg syntes xbox360 er mere brugervenlig end ps3 Just my 2 cents /Hans
|
||
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
||
![]() |
||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
Jeg har en Xbox360. Hvis jeg skulle købe en Ps3 ville det være pga bluray-afspilleren. Mest fordi jeg aldrig har brudt mig om controllerne til Playstation. Mine hænder er simpelthen for store. Jeg syntes det er meget tydligt, at de er lavet af asiater til asiater. Xbox360-controlleren er mere lavet til Amerika/Europa. Noget helt andet er, at jeg ikke syntes der er meget "nex-generation" over hverken Xbox360 eller PS3, hvis man ser bort fra muligheden for at se Bluray. Hvis man ser på dem som consoller, hvilket de jo først og fremmest er, så er der ikke sket meget. Spiltyperne er nøjagtig de samme, dog med lidt mere fokus på online-spil (hvilket åbenbart betyder man kan slippe afsted med en singleplayer-del, det tager ca. 4 timer at gennemføre som i f.eks. COD4 eller Halo3). Grafikken er blevet bedre. Hurra! Se hvor flot det ser ud på mine 42" - nøj..... Det er da meget fint, men bedre grafik og lyd er mere en evolution end en revolution, hvilket fører mig hen til min pointe. WII er nok i virkeligheden den eneste "next-gen"-maskine. Den har forsøgt og i en stor grad lykkedes med at lave fuldstændig om på hvordan man spiller konsol. Både rent fysisk (ja man spiller fysisk), men også socialt. Bedsteforældre kan spille tennis mod deres børnebørn til familiekomsammen fordi WII er så intuitiv, at enhver kan regne ud hvordan det fungerer uden at have nogen som helst baggrund med konsolspil. Jeg tror også det er derfor verdensmarkedet belønner WII lige nu. Her er ikke tale om bedre grafik og lyd, men en helt ny måde at spille spil sammen på... P.S. Jeg har ingen WII, men den står øverst på listen....sammen med PS3 ( |
||
![]() |
||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
beat me to it - ENIG! |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Skal jeg konkludere man skal styre uden om X360 så? De spil siger mig bare nada så hvis de er grunden til, at købe X360 kan jeg kun bukke og sige tak - valget er nemt - PS3 det bliver Bortset fra det.. har haft en X360, men de spil jeg spiller udkommer på begge. At sige en PS3 er X360 underlegen holder vist ikke vand længere.. men lad os da endelig blive ved med, at hive tests frem der er op til flere år gamle. Valget blev PS3 pga. spillene, BD og den ikke støjer som en billig discount maskine. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Super fint, men kan vi ikke holde en nogenlunde objektiv tone i stedet for de der fanboy-kommentarer. PS3 er bedst fordi det har jeg....fedt. Og MS$$$$$$$$ dollartegn er bare en pengemaskine. Ikke ligesom Sony, som gud lavede på 8. dagen....ej okay, men sådan er det lidt EDIT: Du har dog ret i, at det er noget pjat at sige, at Xbox360 er PS3 underlegen...., men hvem skriver også det? Redigeret af Langemor84 - 12-Marts-2008 kl. 12:30 |
||
![]() |
||
Kimv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2007 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
|
Ja er faktisk enig hvis det kun er til at spille på ville jeg også vælge xbox360. Men jeg er fandme også glad for min PS3.
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Gran Turismo 5, Tekken, Uncharted: Drakes Fortune, Final Fantasy XIII, Metal Gear Solid 4, Ratchet and Clank: TOD ..... Det er hvad jeg kalder: "Nuff said" Og så selvfølgelig at man får lov at "undvære" ca. 80db støj |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det ikke kun 2 ud af de 6 spil du nævner der rent faktisk er udkommet? Jeg ved godt det ikke er videre sansynligt, men kunne Gran Turismo 5 eller Metal Gear Solid 4 ikke være enormt skuffende når de udkom?? Det er der vel ikke rigtig nogen der ved endnu? Prøv nu at være lidt objektive... Mht støj: ENIG P.S. morphar er heller ikke særlig objektiv, men han ved jo heller ikke bedre (demens er en grim ting) Redigeret af Langemor84 - 12-Marts-2008 kl. 12:49 |
||
![]() |
||
Kimv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2007 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
|
Altså der er gode titler til PS3 og Xbox360 så med mindre der er spil du bare skal spille som kom udkommer på den ene konsol så skal du ikke bekymre dig om det. Hvis du kan leve med at Xboxen larmer en hel del og at der desværre er rigtig mange fejl på dem fra fabrikkens side (der er garanti så du skal bare ha den byttet) så syntes jeg du skal vælge den. Tror at du lige meget hvilken en du køber nok skal blive rigtig glad for den. Grafisk set er der ikke den store forskel på dem lige nu, og jeg tvivler på at der nogensinde bliver stor forskel. |
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
har alle de 3 konsoller + selvf. min pc. min Ps3 har samlet støv siden jeg fik den, da jeg ikke rigtigt synes der har været nogle specielle titler som kun udkommer til den, har Heavenly sword (alt for kort og damn jaggies) og Drakes, sidst nævnte er super fed, og så var der resistance (prøvet i 10 sek) og Motorstorm (utroligt ensformligt).. og den LARMER, måske ikke så meget som Xbox360, men nok til at jeg ikke vil kalde den bluray værdig, men det problem skulle være løst med 40gb. kryds platformtitlerne, er blevet mere ligeværdige her på det sidste tid, så det er kun EA der kører bedst på Xbox360, men hver gang jeg bestiller en titel (har nok 22-26 titler til 360´eren) så ender jeg med at bestille den til XBox. bedre live del, hvis man lige lærer at mute alle småbørn. Rumble i håndsættet giver en fed følelse dog er det kommet til PS3 og kommer til DK snart (det der motion i PS3 er så elendigt) Og Gamer points, selvom jeg har masse titler og kun 3700 point fordi jeg ikke spiller så meget, så giver det alligevel noget at man har de Archievements at gå efter, ved ikke det er så simpelt, men så når man har gennemført Guitar hero, så jagter man 5 star rating, pga det er et mål i det Archievements. plat, men må indrømme det virker på mig. Derudover er det bare et bredere spektrum. Købte PS3 fordi jeg venter på GT5, desvære er Prologue en enorm skuffelse, ENORMT flot, det kan jeg kun sige, ligner noget der er sindssygt photorealistisk, MEN styring følelsen incar er bare kedelig, Forza2 og PGR4 giver en meget bedre køreoplevelse for mig. HÅBER virkelig de retter det, MGS4 var ikke noget der imponerede mig vildt, det ser da godt ud, men nej.. og så synes jeg alle de specielle titler der er til PS3 er alt for JRPG inspirerede. Men lad os nu se.. mine bedste spil oplevelser sidste år har været (10 bedste) + starten af 2008 Fifa 2008 (Xbox360) Guitar hero III (XBOX360) - Havde aldrig troet jeg kunne lide sådan noget, før jeg prøvede demoen på markedspladsen. Supreme Alliance - Forged Alliance (PC) Project Gotham Racing (xbox 360) Drakes Uncharted (PS3) Mass Effect (xbox360) Super mario Galaxy (WII) Burnout Paradise (xbox360) - var sekunder fra at købe den til PS3, men endte med Xbox versionen IGEN. COD 4 (PC) Forza motorsport 2 (Xbox360) Så det er fordelingen af hvad jeg synes er fedt. så kan man vurdere mig lidt ud fra det Redigeret af Rasmusdc - 12-Marts-2008 kl. 13:05 |
||
![]() |
||
beeman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|
Jeg er helt enig med kimv! Jeg har også en XBOX360 og en PS3. Jeg købte PS3'eren for at få bluray og fordi jeg inderligt hader larmen fra xboxen. Desuden var alle fora fyldt med ps3-ejere der kritiserede xboxen og roster ps3 til skyerne. PS3'er er klart mere elegant, mindre støjende og har gode detaljer som f.eks. indbygget trådløst net, kortlæsere og god brugergrænseflade. Og pga. støjniveauet kan den rent faktisk bruges som media center og bluray/dvd-afspiller. Nå det så er sagt sidder jeg stadig tilbage med en skuffelse over spiludbuddet. Der er max 5 titler jeg gider eje (Ratchet, Drake, COD4 og GH3). Der er langt imellem de gode udgivelser og eksklusive titler, og man går nærmest og tripper for at se nye spil. Xboxen har klart den fordel, at onlinedelen er en hel del mere gennemført. Online spil virker bare, og ventetiden på nye spil kan sagtens fordrives med de hundreder af gode arcadetitler (via Live). Derudover er spiludbudet bare større på xbox, og det tror jeg at det vil være længe, pga. at udvikling kan sammenkobles med pc-spiludviklingen. Jeg ser ingen mærkbar forskel i kvaliteten af spillene på de to maskiner, og de har begge eksklusivtitler der er gode. Bottom line. PS3 til mediacenter/afspiller og xbox360 til spil. Det kan være at det ser anderledes ud om 1-2 år pga. afklaringen på HD-krigen. Beeman. |
||
![]() |
||
farmand4real ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Et lille indspark herfra... hvis man kan lide at owne andre spillere online, så skal man da vælge den maskine som ens venner har. XBOX Elite larmer iøvrigt ikke så slemt |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |