|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() Sendt: 09-September-2008 kl. 21:04 |
||||
Kan man afvikle spil direkte fra harddisk? Og kan man tilslutte en ekstern harddisk? Er det muligt at smide en større harddisk i end den 120GB version som er ude nu? Kan man streame som med ps3? altså køre trådløs data over på den? på forhånd tak. |
|||||
![]() |
|||||
Frossenfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
||||
Du kan afvikle spil du har downloadet gennem Xbox Live, altså Arcade, Xbox Originals, demoer osv., men du kan ikke kopiere spil du ejer over på harddisken. Rent lovligt, i hvertfald.
Det er ikke noget jeg har prøvet, men så vidt jeg ved kan du tilslutte en ekstern harddisk og afspille film, musik og billeder herfra. Du kan ikke lægge savegames osv. over på den eksterne enhed.
Jeg ved at man kan skille harddisken ad og sætte en større i. Om softwaren så vil genkende en harddisk der er større end 120 GB ved jeg ikke, men jeg tvivler.
Der er ikke indbygget trådløst netværk i Xbox360, det skal man købe seperat. Gør man det, kan man godt. Man kan selvfølgelig gøre det med et kabel.
Det var så lidt, selvom jeg ikke kan svare på det hele |
|||||
![]() |
|||||
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
||||
kan den tage undertekster på avi format? srt filer eller sub filer... |
|||||
![]() |
|||||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
||||
Nej du bliver nød til at hardsub dem med http://www.videopedia.pl/avirecomp/news.php. Her står der lidt om hvad den kan afspille http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/2007/11/30/december-2 007-video-playback-faq.aspx |
|||||
![]() |
|||||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
||||
Nej, ikke retail spil som også tidligere skrevet. Men i efteråret kommer der en update som gør du kan afvikle retail spil direkte fra hdd'en, dog med dvd'en i drevet for anti-kopi kontrol. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |