recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox360 slim og gammel strømforsyning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox360 slim og gammel strømforsyning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox360 slim og gammel strømforsyning?
    Sendt: 23-November-2012 kl. 13:28
Hej,
kan den gamle fede xbox360 strømforsyning bruges med den nye Xbox360 slim!

Da den gamle er død, tænker jeg at købe den nye og sætte strømforsyning/hdmi op i 2 rum, og så med et snuptage tage konsolen med når det behøves iht. stue og kontor (yep, er under tøfflen og overlader 55" 
stuealteret til konen nå hun kommendere således)!

:-)


Redigeret af kbaggen - 23-November-2012 kl. 13:43
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 13:56
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 14:14
ok, takker :-)
Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rolighed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 21:01
Det kan man sagten. Endda med fordel! Jeg har netop anskaffet mig en "gammel" strømforsyning, selvom min "nye" virker fint. Den "nye" slim strømforsyning larmer nemlig, hvorimod den "gamle" model er meget støjsvag. Ja, der er forskel i udformningen af stik, men her bestiller man bare et adapterstik fra Hongkong på eBay.
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 14:44
Takker endu mere! For det gør det jo ret let at flytte rundt på xbox360 såfremt man nu lige ønsker at spille lidt andensteds!
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 10:53
Eller du kan også købe min den gamle Xbox 360 80 GB
 
Den fejler intet, næsten ikke brugt ligger bare i et skab...
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu