recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xcmc fryser når jeg vil rydde op i database! ;(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xcmc fryser når jeg vil rydde op i database! ;(

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sebbe89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Maj-2012
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebbe89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xcmc fryser når jeg vil rydde op i database! ;(
    Sendt: 30-Juni-2012 kl. 12:47
Mit xbmc fryser når jeg prøver at rydde op i databasen.
Den viser nemlig film fra gamle ejers nas server, og mine ligger på en usb disk. hvordan kan jeg slette dem uden om xbmc bruger linuz ubuntu :) 

Redigeret af Sebbe89 - 30-Juni-2012 kl. 12:48
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Sebbe89 Sebbe89 skrev:

Mit xbmc fryser når jeg prøver at rydde op i databasen.
Den viser nemlig film fra gamle ejers nas server, og mine ligger på en usb disk. hvordan kan jeg slette dem uden om xbmc bruger linuz ubuntu :) 

Der du sikker på du er tålmodig nok? Hvis det er mange film det drejer sig om, så går der altså noget tid, hvilket XBMC også gør opmærksom på i bunden af skærmen.

Ellers kan du jo lave en clean install af XBMCubuntu.

Ellers kan du finde denne mappe under skjulte filer ~/.xbmc/userdata derinde kan du slette databasen.

Taget fra XBMC's forum.

Files and folders in linux with a trailing dot (.xbmc) are hidden by default. You can easily enter this by typing "cd .xbmc" from you users home.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu