recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XE1 netforbindelse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXE1 netforbindelse?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
h_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: XE1 netforbindelse?
    Sendt: 23-Januar-2008 kl. 23:22

Hej,

jeg har en XE1, som jeg gerne vil have koblet op til nettet, men jeg har ikke lige mulighed for at trække et kabel til den, så kan det gøres på andre måder?

Og lige en anden ting, jeg synes at den larmer en del, skal den gøre det eller er det en fejl ved den? min gamle Laserdisc afspiller larmer ikke engang så meget

Til top
GrillBiller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2007
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2008 kl. 23:36
Det er vel ikke noget problem at sætte et trådløst access point på.
som eks.:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=249792
ang. larm.. deet kan jeg ikke svare på.. jeg har en EP35 og den er ganske
lydløs :D
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2008 kl. 23:40

Oprindeligt skrevet af h_dk h_dk skrev:

jeg har en XE1, som jeg gerne vil have koblet op til nettet, men jeg har ikke lige mulighed for at trække et kabel til den, så kan det gøres på andre måder?

Tænker du på trådløs?  Så skal du købe en Wireless Bridge - en boks der kan bruges til at forbinde netværks enheder uden trådløs - til et trådløst netværk. Eksempel.

En anden mulighed er at etablere en netforbindelse via elkablerne. Det kræver en boks i hver ende, tilsluttet en stikkontakt. Eksempel og eksempel.

Det er ikke nødvendigvis de billigste jeg har fundet her - det er bare eksempler.

Oprindeligt skrevet af h_dk h_dk skrev:

Og lige en anden ting, jeg synes at den larmer en del, skal den gøre det eller er det en fejl ved den? min gamle Laserdisc afspiller larmer ikke engang så meget

Prøv at løfte den op i hænderne næste gang du syntes den larmer. Siger den så mindre? Hvis ja, så forstærkes støjen af vibrationer ud i det den står på. I så fald må du på jagt efter noget af gummi til at lægge under - f.eks. et par gode musemåtter af den bløde type.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu