recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xerox multimaskine - farve laser - defekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xerox multimaskine - farve laser - defekt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsc99dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsc99dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xerox multimaskine - farve laser - defekt
    Sendt: 30-September-2013 kl. 08:04
Hej

Jeg har en Xerox Phaser 6110MFP multimaskine som er lidt defekt, der er skiftet toner på den, det er godt nok nogle uoriginale, og efter dette skift gik der noget galt, for nu kan den ikke printe ordentligt, bla. er den sorte meget stribet og de andre farver er heller ikke 100% som de skal være. Så måske er det patronerne der ikke er som de skal være, eller er der sket noget andet?
Og nogle gange har den lidt problemer med at tage fat i papiret, det skal skal lige hjælpes lidt på vej, så virker det, ved ikke om de hjælper at bruge anden type papir.
Scanner funktionene virker som den skal, kan bla. scanne direkte til usb-stick i pdf format, så lidt virker på den ;-)
Så hvis det er noget du kan bruge, kan den afhentes i Horsens eller i Skanderborg efter aftale.

Pris, tja gratis eller måske en kasse dåse sodavand - Pepsi Max eller Coca Cola Zero? 

Mvh

Jesper
Til top
jsc99dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsc99dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:06
Får lige en bump, inden den ryger på losseren.

/Jesper
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af jsc99dk jsc99dk skrev:

Får lige en bump, inden den ryger på losseren.

/Jesper
Tja, jeg kunne da godt være interesseret i at afhente, men hvorhenne i Dannevang Wink ?

EDIT: Nå, man bliver åbenbart blind, det står der jo.  Embarrassed
Så for langt væk

Mvh. JørgenT

Redigeret af JørgenT - 01-Oktober-2013 kl. 13:15
Til top
jsc99dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsc99dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:32
Hej Jørgen

Helt ok, mente også jeg havde skrevet hvorhenne i verden den kan afhentes ;-)

/Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu