|  | 
| Xerox multimaskine - farve laser - defekt | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| jsc99dk   Bruger   Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Xerox multimaskine - farve laser - defekt Sendt: 30-September-2013 kl. 08:04 | 
| 
   Hej Jeg har en Xerox Phaser 6110MFP multimaskine som er lidt defekt, der er skiftet toner på den, det er godt nok nogle uoriginale, og efter dette skift gik der noget galt, for nu kan den ikke printe ordentligt, bla. er den sorte meget stribet og de andre farver er heller ikke 100% som de skal være. Så måske er det patronerne der ikke er som de skal være, eller er der sket noget andet? Og nogle gange har den lidt problemer med at tage fat i papiret, det skal skal lige hjælpes lidt på vej, så virker det, ved ikke om de hjælper at bruge anden type papir. Scanner funktionene virker som den skal, kan bla. scanne direkte til usb-stick i pdf format, så lidt virker på den ;-) Så hvis det er noget du kan bruge, kan den afhentes i Horsens eller i Skanderborg efter aftale. Pris, tja gratis eller måske en kasse dåse sodavand - Pepsi Max eller Coca Cola Zero?  Mvh Jesper | |
|  | |
| jsc99dk   Bruger   Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:06 | 
| 
   Får lige en bump, inden den ryger på losseren. /Jesper | |
|  | |
| JørgenT   Guld medlem     Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5391 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:13 | 
| 
 Tja, jeg kunne da godt være interesseret i at afhente, men hvorhenne i Dannevang   ? EDIT: Nå, man bliver åbenbart blind, det står der jo.    Så for langt væk Mvh. JørgenT Redigeret af JørgenT - 01-Oktober-2013 kl. 13:15 | |
|  | |
| jsc99dk   Bruger   Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 13:32 | 
| 
   Hej Jørgen Helt ok, mente også jeg havde skrevet hvorhenne i verden den kan afhentes ;-) /Jesper | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |