recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X-Fi Xtreme Music vs. Gamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX-Fi Xtreme Music vs. Gamer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Emne: X-Fi Xtreme Music vs. Gamer
    Sendt: 27-September-2009 kl. 20:29
Prøv at kontakt butikken. Det kan jo være de er venlige og i finder en løsning. Jeg ville i hvert fald få det byttet. Der kan også opstå problemer ved en evt. reklamation
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 17:42
Hey!

Jeg har lige bestilt et lækkert Creative SB X-Fi Xtreme Music lydkort, med dejlige guldstik osv.
Men da jeg åbnede pakken, havde klovnerne sendt mig et X-Fi Xtreme Gamer, men de havde skrevet MUSIC på min faktura. Går ud fra det er en fejl så, men stadig fusk!

Nu ved jeg at disse to kort er total identiske, hvis man ser på chippen, den eneste forskel er bare at Music kortet har guldstik.

Er det værd at vente på at jeg kan sende retur på mandag og få det rigtige kort, eller skal jeg beholde det her Gamer?
Jeg går kraftigt ud fra jeg ikke selv skal betale porto på at sende retur når det er DERES FEJL!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu