|
Xiaomi box og DPlay |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan man med denne boks ha en menu med tvguide for de apps der er tilknyttet? Altså se flowrv på en måde der minder om youseeboksen ?
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
PT. har jeg kun set en dansk app, der understøtter det, og det er den beta app, som mkjensen har lavet til DRs flowkanaler. Kanaler og EPG, der er hentet via en Enigma2 box kan også integreres, og vist også tilsvarende fra HDHomeRun. Men DPlay, Yousee, TV2 m.fl. understøtter som sagt ikke pt...
|
|
miri
|
|
![]() |
|
kennyboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Tusind tak for alle input
![]() Jeg vil købe sådan en Xiaomi
![]() |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Kennyboy
Gider du skrive lidt om din oplevelse af den. Jeg overvejer at anskaffe en til min mor på 81, der ikke har den store tekniske snilde og ikke bryder sig om den fjernbetjening der er til Apple TV. Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
beatmore ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2014 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 105 |
Prime video virker fint på MiBox - men jeg har nok sideloadeded appen, troede faktisk den var kommet i marked.
Jeg er rigtig glad for min MiBox (Ikke S) overvejer dog at opgradere til en Shield til det primære fjernsyn og så flytte MiBox til kælder fjernsynet.
|
|
![]() |
|
perol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
DPlay har opdateret deres app til Android TV, og nu virker den ikke længere på min Xiaomi Mi S Box. Min boks er opdateret med Android 9 (Pie).
Når jeg prøver at starte en udsendelse får jeg en meddelelse om, at forbindelsen blev afbrudt, og at jeg skal kontrollere netværksindstillinger. Alle andre apps på boksen virker fint. Jeg har prøvet af afinstallere appen, og geninstallere den, men det har ikke givet resultater. Dplay oplyser, at andre brugere har oplevet tilsvarende problemer, og at det derfor må være kompabilitetsproblemer mellem seneste opdatering af Dplay-appen og Mi Box. Dplay anbefaler i stedet Chromecast eller Apple TV. Jeg har ikke umiddelbart lyst til at udskifte min MI-box, som jeg er glad for. Har nogen en løsning? |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4822 |
Hej. Jeg ville prøve at gøre det samme, som jeg ville gøre på en almindelig Android Boks. Kender du versions nummeret på den nye defekte dplay App? Men først ville jeg fjerne den nuværende version. Evt med System App remover Og så Power off og så on igen. jeg har Googled og fundet: Apps til Android TV Når jeg søger på dPlay, finder jeg dettte link, ( da jeg er taget på vinterferie til Spanien) : Aktuel version 1.2.1 fra 10. oktober 2019 Hvis du tror, at denne version vil virke, ville jeg prøve at installere den. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 10-Februar-2020 kl. 09:23 |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Det virker heller ikke på Nvidia Shield mere, men det er nu noget tid siden det stoppede med at virke.
Kontaktede Dplay, de kunne ikke gøre så meget ved det.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4822 |
Hej. Der findes Android Bokse og så findes der Android TV bokse. Jeg har desværre kun brugt Andriod på Tablets, Mobiltelefoner og Android Bokse. Aldrig på en Android TV Boks. Men det jeg læser er følgende: 'The Google Play Store on Android TV is a slimmed-down version of the smartphone version. Some apps are not Android TV-compatible, so there aren’t as many to choose from. However, the operating system is capable of running any Android app, making sideloading apps on Android TV a popular activity.' Så mit indlæg bygger på hvad man kan på en Android Boks. Til en Android Boks findes nogle alternative App Stores. En af dem jeg har brugt flere gange er apkpure. Her er deres link til dplay Danmark: Den sidste version er: V6.4.1 2019-09-23, men de har også mulighed for at downloade mange tidligere versioner som Apk filer ved et klikke på 'Versions'. En APK fil kan installeres ved at klikke på den, hvis man først har accepteret filer fra usikre steder. Så mit spørgsmål til alle jer Android TV brugere er. Findes der ikke er lignende sted, hvor man kan downloade ældre versioner af dplay for Android TV fra? Og jeg ved ikke hvor stor forskellen er fra dPlay for Android Bokse og dPlay for Android TV Bokse. Hvis der ikke er nogen forum brugere der har begge, ved dplay kunde service det måske. Men mon man kan download en ældre dplay for en Android Boks, til en Android TV Boks? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 10-Februar-2020 kl. 10:31 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis ikke det virker på Shield, så er der nogen der har glemt at fortælle det til min, for der kører Appen helt uden problemer.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hej. Jeg ved ikke hvor ofte du ser din far og hans shield? Men du har vel ikke mulighed for at, på et eller andet tidspunkt i fremtiden at fortælle os andre, hvilken version a dPlay han bruger? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Har lige tjekket på min Shield TV. Dplay version 2.2.10 ser ud til at fungere fint her.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |