recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi box og DPlay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi box og DPlay

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 22:52
Hej.

Først tak til Bo. Hidtil har jeg fundet 6 forskellige dplay Apps: 

Dplay  4.3.2 for Android  Discovery Italia srl
Dplay Sverige  6.2.2 for Android  Discovery Digital Apps
dplay  2.0.0 for Android  Discovery Digital Apps
Dplay Danmark  6.4.1 for Android  Discovery Digital Apps
Dplay Norge  6.4.1 for Android  Discovery Digital Apps

Dplay 1.2.1
Som jeg hidtil har gættet på er til Android TV?

Men der må åbenbart være flere. For jeg kan ikke få Bo's versions nummer til at passe ind, sammen med nogle af dem jeg hidtil har fundet.
Men jeg tænker også på hvilken version, der i øjeblikket bliver tilbudt på Google play store for Android TV?

Det undrer mig også, at dem der har henvendt sig til dplay kunde service, ikke bare har fået en email vedhæftet en apk fil, med en tidligere version der virker?

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 10-Februar-2020 kl. 22:53
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 23:01
 Android TV, her Shield er Version 2.2.10
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 23:25
tjek denne android tv boks noget kraftigere og med mere hukommelse til app en xiaomi mi boksen samt flere tilslutninger 


firmaet tilbyder gratis fragt og retur
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 23:33
Hej.

Først tak til Radiomanden for at bekræfte at version 2.2.10 virker.

Jeg har fundet 'Apk Extractor' her er et link:


Og her en copy / paste af beskrivelsen.

'APK Extractor will extracts APK that are installed on your android device and copies them to your SD card.
★ Fast and easy to use.
★ Extracts almost all application,including system applications.
★ No ROOT access required.
★ By Default Apk's will be saved in /sdcard/ExtractedApks/.
★ Provided Search option to search applications.
★ Compatible with latest version of Android 7.0
★ Saved apk format AppName_AppPackage_AppVersionName_AppVersionCode.apk.
★ Can extract multiple/all APK's by holding long click on any item.'

Jeg vil spørge om, der er en der bruger dplay version 2.2.10, som kan installere 'APK Extractor'
og overføre dplay Appen til en fil på sd kortet. Og derefter overføre filen, til et fil delings site som Dropbox, så dem der har lyst kan downloade en dplay version der virker.

Hilsen Carsten. 



Redigeret af csell - 10-Februar-2020 kl. 23:50
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2020 kl. 00:06
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

tjek denne android tv boks noget kraftigere og med mere hukommelse til app en xiaomi mi boksen samt flere tilslutninger 

Hej Jetdirect.

Jeg er ked af at fortælle dig, at jeg for 2 uger siden fik en Android Boks, med bedre specifikationer end den du linker til for under 20$ incl porto. Jeg beskrev den i en anden tråd. Her er et link:


Men grunden til at folk køber en xiaomi mi er, at både min Android Boks og den du linker til mangler DRM kopibeskyttelse, så at man kun kan se Netflix og Amazon Prime Video i en meget lav opløsning.

Hilsen Carsten.  
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2020 kl. 08:45
Godt du nævnte det for jeg har da haft den jeg linkede til i overvejelse om et køb af den, 

Dvs xiaomi boksen er stadig bedste bud
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2020 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

  Dvs xiaomi boksen er stadig bedste bud?


Hej.

Det kommer nok an på hvad du vil med en Android Boks?

Jeg læser på androidpctv.com at hvis du vil spille, er 4 GB Ram godt. Til media afspilning, 
er 2 GB Ram i orden. Den Android Boks med den kraftigste CPU er nVidea Shield. Den billigste til Netflix er en Xiaomi Mi Box eller en Amazon Fire TV Stick 4K. Ellers fås Netflix kun i 540p og Amazon Prime Video kun i 480p.

For en uges tid siden så jeg X96 Max Plus, blive anbefalet på androidpctv.com som en Boks med bedre hardware end andre. Her er et link:


Og ellers, er der her et link til deres store Shopping Guide:


Og til sidst et link til nogle billige xiaomi mi box s til € 54,96, men Husk at købe den Globale version.


Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 11-Februar-2020 kl. 10:48
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 12:03
Har testet Dplay på Mi Box S og virker heller ikke her. Det er version 2.2.10 (altså det der står inde under indstillinger i app'en) også på denne, så det må være noget specifikt i forhold til Mi Box.

Tror desværre ikke der er nogle apk mirrors med ældre version der virker på Android. De par stykker jeg har prøvet har været mobil apps og ikke Android TV versionen.


Redigeret af digitalt.tv - 12-Februar-2020 kl. 12:23
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 13:09
Hej.

Først tak for indsatsen til Bo. For et par dage siden læste jeg om at 
'Restore Android 8.1 Oreo stable version from 9 Pie':


Her er deres download link Mi Box S Android 8.1 Oreo update:


Jeg overvejer om problemt med dplay på Mi Box S, kan være opstået ved opgraderingen til Android ver 9 Pie?

Hilsen Carsten.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 16:59
Jeg har ikke abonnement på dplay, men kan afspille "gratis" programmer på Xiaomi boxen (ver. 2.2.10 af app'en)....
miri
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 18:00
Tak Miri.

Må jeg spørge om hvilken version af Android du bruger?

Og 'The official AndroidTV version carries the model number MDZ-16-AB . There are 6 different look-alike models that have been produced by Xiaomi.'. Så jeg tænker på om dplay problemet, kun skulle findes på en af dem?

Hilsen Carsten.

Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Må jeg spørge om hvilken version af Android du bruger
Embarrassed ...det glemte jeg - den er opgraderet til Android 9...
miri
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu