recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi box og DPlay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi box og DPlay

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2020 kl. 22:30
Jeps, nulstilling holder ca. 1 dag, så er det galt igen :-(
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2020 kl. 10:17
Har også xiomi box - hvorfor starter lydniveau altid på lave når den været slukket?
Synes også CC cast ikke virker som godt som almindelig chormcast seperat?
Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2020 kl. 17:33
Jeg har aktiveret HDMI CEC. Det ser ud til at bevirke, at også lydindstillingen synkroniseres med TV'et.
Hilsen

Perol
Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2020 kl. 17:38
dPlay ser ud til at have opdateret deres app til version 2.2.11. Den automatiske opdatering ser ikke ud til at have hjulpet, men nu har jeg geninstalleret box'en og slettet alle data (fabriksindstillinger). Derefter lod jeg den stå natten over, i håbet om, at alle opdateringer blev kørt på. Først derefter geninstallerede jeg den nye version af dPlay. Indtil videre ser det ud til at fungere fint!
Hilsen

Perol
Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2020 kl. 22:09
ØV - fornøjelsen var kort. Nu virker den ikke igen,
Hilsen

Perol
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 21:18
er der noget nyt med boksen og Dplay? 
Til top
Rasriis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2020
Sted: Kbh sv
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasriis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 22:34
nope....
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 22:36
øv...så må jeg kigge efter apple tv
Til top
Rasriis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2020
Sted: Kbh sv
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasriis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 22:42
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 22:55
står valget mellem atv 4k og nvidia shield tv/pro så er valget ikke svært hvad man får mest for pengene i.

Redigeret af jetdirect - 07-April-2020 kl. 22:56
Til top
Rasriis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2020
Sted: Kbh sv
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasriis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2020 kl. 16:43
Har lige modtaget den seneste opdatering af mi box. Og dplay virker! Nu må vi se om det også virker i morgen
Til top
LastMan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2020
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LastMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2020 kl. 11:01
Min boks virker også nu med Dplay, efter den sidste opdatering. Skulle dog lige have opdateret system app-enen i Google play - mine app, så virkede det.
Jeg har fået det til at virke på to boks nu og på mandag skal jeg hjælpe en med opdateringen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu