recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi box slukker ikke for disk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi box slukker ikke for disk?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cocovanna Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2018
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cocovanna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xiaomi box slukker ikke for disk?
    Sendt: 19-Januar-2020 kl. 19:11
jeg har investeret i en Xiaomi Mi Box S som kandidat til afløser for min trofaste WD TV Live, som desværre er begyndt at skrante.

Det går nogenlunde med at få den til at afspille film med Kodi (selv om jeg ikke kan bygge et bibliotek, men det er et andet og mindre problem).

MEN

Når jeg slukker med fjernbetjeningen lukke den ned for signalet til tv som forventet, men harddisken kører videre (WD Passport uden strømforsyning)?

Kan det virkelig være rigtigt? Eneste måde jeg kan slukke for disken er at fjerne strømadapteren til Mi?


Redigeret af Cocovanna - 19-Januar-2020 kl. 19:11
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 19:48
en android boks slukkes aldrig 100% - den har en dvale tilstand som giver en "minimal strømføring" gennem systemet for at kunne starte hurtigt op. det er nok derfor den ikke lukker ned for disken. De er normalt ikke beregnet til at "håndtere" eksterne diske.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 23:13
Nvidia Shield har en funktion, hvor man kan få den til at slukke for strømmen til en ekstern hdd

Redigeret af longjohn2 - 19-Januar-2020 kl. 23:13
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu