recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi Mi box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi Mi box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xiaomi Mi box
    Sendt: 07-Januar-2020 kl. 10:58
Hej

Min gamle far har brug for en box til streaming

umiddelbart ser det ud til, at denne Xiaomi er fin - 

Kan det gå eller skal vi sprænge banken og købe en Nvidia Shield


På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Henrik
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 11:22
Den kan du godt købe, den har dog ikke nødvendig vis alle tjenester, hvad skal der streames.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 11:51
Næh jeg har også opdaget at den mangler en Ethernet port, og der er rigtig dårlig wifi dækning der - så det bliver en Shield

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 12:00
 Shield har heller ikke nødvendigvis alle tjenester, da både Mi boks og Shield jo bruger Android TV OS, så der er det samme i Play butik.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af wads wads skrev:

Næh jeg har også opdaget at den mangler en Ethernet port, og der er rigtig dårlig wifi dækning der - så det bliver en Shield
Alternativt kan du anvende en adapter, fx:

miri
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu