|
xiaomi mi tv box s ikke kompatibel med DRTV |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for hjælpen
Mvh Jesper Sloth
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Jeg har meldt fejlen til DR, så må vi se om de er gået på juleferie...
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den er i hvert fald på Play Butik til Android TV OS på Shield og Nokia Boksene.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Kan du ikke bekræfte, at det en Xiaomi Mi Box S og er det en type: MDZ-22-AB eller en MDZ-22-AG. Men tilbage til dit problem. Mit umiddelbare gæt er at det er fordi at den kører Android 9.0 Det er efterhånden en gammel version. Har du overvejet at levere boksen tilbage og købe en anden der kører Android 10 eller Android 11? Her er et link til en beskrivelse af den nye MDZ-22-AG: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Det er en version AB men min Nvidia shield kører også android 9 og det fungere meget fint. Jeg har også forstået det sådan at version 10 kommer til at ligne Google tv. Jeg var ikke klar over at der var en nyere android version til Android tv.
Mvh Jesper Sloth
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Jeg nævnte tidligere at Nokia 8000 har Android TV V 10.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. DRTv app er bare den første app du får problemer med. Der vil sikkert komme flere i fremtiden. Igen, har du overvejet at returnere Xiaomi boksen, da den har en væsentlig mangel. Den kan ikke bruge DRTv App'en. Den første Android TV boks jeg læste om med Android TV 10, var Chromecast med google TV. Og 'Shield TV seems to be preparing Android TV 11 update in a closed beta program' Til et køkken TV findes mange bedre bokse med enten Android TV eller almindelig Android. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Skynd dig at købe denne
Og sælg din Android box…… Klaus
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Jeg har nøjagtig samme problem med en boks der kører Android 7, som ifølge denne side skulle virke https://dr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1877/~/hvad-skal-der-til%2C-f%C3%B8r-drtv-appen-virker%3F Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Jeg har haft sådan en box i et års tid.. oplever til tider at den opdaterer til en ny software som ikke er testet ordentligt.
Så må man vente indtil der kommer en ny. Derudover så kører drtv fint på den. Bruger den dagligt.
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
|
Hvilken region valgte du under opstart, man kan ikke vælge Danmark?
Mvh Jesper
|
|
|
|
![]() |
|
Nu vil jeg først finde ud af om det virkelig skyldes boxen,den burde overhovedet ikke have problemer med at bruge drtv.
Mvh Jesper Sloth
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |