recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xiaomi mi tv box s ikke kompatibel med DRTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

xiaomi mi tv box s ikke kompatibel med DRTV

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2021 kl. 15:32
Jeg bad DR om at fortælle deres brugere fx på Google Play, at der var en fejl, og fik svar fra DR om, at DRTV appen til Android TV og Android TV-bokse for øjeblikket ikke kan fremsøges i Google Play, hvilket betyder, at appen hverken kan installeres eller opdateres, men at Google arbejder på at løse fejlen.

Så er aben sendt videre til Google - og jeg bad igen DR om at oplyse deres brugere om fejlen, fx på Google Play....
miri
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2021 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

og fik svar fra DR om, at DRTV appen til Android TV og Android TV-bokse for øjeblikket ikke kan fremsøges i Google Play,

Hej.

Der var pudsigt. Prøv venligst dette link:


Hilsen Carsten.

 


Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2021 kl. 16:02
Det er jo netop derfor, at jeg skriver, at de burde fortælle dette på Google Play - DRs pointe er, at du ikke kan fremsøge app'en via Google Play på din box/TV med Android TV - den dukker slet ikke op. Derfor kan jeg kun se den i Google Play fra en browser - hvor den fortæller, at app'en ikke fås til nogen af mine enheder - og jeg kan læse de seneste 3 anmeldelser, der drejer sig om, at man ikke kan installere app'en.....




Redigeret af miri - 13-December-2021 kl. 16:06
miri
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2021 kl. 16:27
Jeg har fået samme svar fra DR, og at sagen er sendt videre til Google.
Der er ingen fejl på min Xiaomi boks, den er understøttet, der er bare fejl i play butikken lige nu. 

Mvh Jesper Sloth 
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2021 kl. 17:23
Så har jeg fået opdateringen til DRTV Android TV, og den fungerer!
miri
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2021 kl. 17:36
Yep, nu kan den også igen findes på Nvidia Shield
Til top
wasim216 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2024
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wasim216 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2024 kl. 15:08

Problem: Brugeren har købt en Xiaomi 4K-boks for at erstatte indbyggede apps på et ældre køkken-tv, men den kan ikke finde DR TV-appen. Når brugeren forsøger at finde den via en browser, siger den, at DR TV Android TV ikke er kompatibel med enheden. Tv'et kører på Android 9, fungerer godt med TV2 Play og YouSee-appen samt internationale apps. Hvad er der galt?

Løsning: Prøv følgende skridt for at løse problemet:

  1. Kontroller, om Xiaomi-boksen har de seneste opdateringer af firmware og software.
  2. Gå til Google Play Butik på Xiaomi-boksen, søg efter DR TV-appen og kontroller, om der er tilgængelige opdateringer eller kompatibilitetsopdateringer.
  3. Kontakt DR TV's support for at få yderligere assistance og bekræftelse af kompatibilitet med Xiaomi 4K-boksen.
  4. Undersøg om der er specifikke indstillinger eller tilladelser på Xiaomi-boksen, der kan påvirke DR TV-appens kompatibilitet.

Husk at dobbelttjekke tekniske specifikationer og kompatibilitetskrav for DR TV-appen på Android TV-platformen.

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2024 kl. 16:08
Der er forskel på en Android enhed og en Android TV enhed. Det er måske her problemet ligger, og man forsøger at installere en forkert app, som ikke er kompatibel med enheden. Det skal siges, at jeg ikke ved om Xiaomi boksen er en Android TV enhed, eller blot en Android enhed.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu