|
XLR lyd på DSLR-kamera |
Besvar |
Forfatter | |
Chriseye
Ny bruger Oprettet: 10-Marts-2014 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2022 kl. 07:42 |
Hej Jeg har en Røde NTG4+ mic med XLR, som skal bruges til st optage lyd sammen med mit Canon EOS 250D, der desværre kun har en jack-indgang. Jeg har kigget på et XLR til jack-kabel (https://www.thomann.de/dk/cae_20035_kamerakabel.htm), men er det optimalt? Samtidig er jeg ikke interesseret i at bruge alt for meget. Hvad kan I anbefale af setup? XLR til USB og så optage lyden på min MAC? Og i så fald hvilket program? Ellers findes der en lydoptagee til rimelige penge, der kan håndtere XLR? Pft. 😊👍
|
|
ThomasP
Super bruger Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der burde ikke være nogen problemer i at bruge et adapterkabel, som det du linker til. Jeg kan ikke se ideen i at optage på et andet device, hvis kameraet kan gøre det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |