|
XMLTV import i WMC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2013 kl. 22:18 |
Jeg har igennem lang tid brugt Nrossens værktøj til at hive EPG data ind i WMC.
Og jeg har igennem lang tid været plaget af periodiske fejl hvor WMC taber guiden (får "There was a problem downloading the guide..." fejl) - nogen gange med det følge problem at kanalerne også er røget og dermed skal hele dynen opsættes igen ![]() I en periode anvendte jeg så ikke Nrossens værktøj, og problemerne gik væk. Derfor kunne jeg godt tænke mig at bruge et alternativ i en periode, for at få afklaret om det bare er WMC der er rigtig dårlig til at acceptere at 3de parts programmer piller i databasen - eller det er samspillet med Nrossens værktøj. Jeg har fundet Big Timefortv er understøttet, så den del er på plads. Nu er spørgsmålet så - er der nogen der har erfaring med Big Redigeret af t33j4y - 12-December-2013 kl. 10:31 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gik for et års tid siden over til BSE efter utallige fejl med nRossens ellers udemærkede tool. Min erfaring er installer og glem. Eneste WMC EPG fejl siden skiftet er DVB link's skyld.
BS
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Interessant - det lyder til at jeg skal Big Screen EPG vejen når jeg flytter min WMC til ny platform her i julen. Da jeg ikke bruger DVB-link ser jeg således frem til NUL fejl
![]() Mange tak for input! |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Der var lidt problemer med en af rossens versioner - jeg bruger v1.5a uden problemer overhovedet i Win7
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
Dét, at det ikke er alle der oplever problemer, er netop en af de ting der har sendt mig på lange skattejagter med Google, for at se om der dog ikke var et eller andet fix jeg kunne foretage, og så blev alt godt. Det har desværre ikke været tilfældet. Jeg bruger svjv den seneste version - og jeg har haft problemet på tværs af i hvert fald de sidste 3 versioner jeg har anvendt. Det er sk... irriterende at tro at alt bare triller, og så finder man ud af at guide delen er crashet igen-igen. Og ikke nok med at man har misset en eller flere optagelser pga det, så skal man også jævnligt igang med at genopsætte kanaler og mappe EPG data til kanaler. Jeg gider ikke det bøvl hvis jeg kan slippe. Så BSE skal afprøves ![]() Redigeret af t33j4y - 13-December-2013 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
Bschmidt,
et par spørgsmål til dig som BSE bruger. 1. Du skulle vel ikke ligge inde med en samling af vellignende kanal-logoer? Såvidt jeg kan se har BSE ikke samme mulighed som Nrossens program for at automatisk hente kanal-logoer. 2. Jeg synes ikke jeg kan få BSE til at angive episodenummer på serier - hvilken setting overser jeg mon? Mvh. Thomas
Redigeret af t33j4y - 06-Januar-2014 kl. 10:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |