|
XMLTV - under windows |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
pnr.dk
Bruger Oprettet: 28-Juli-2004 Status: Offline Point: 135 |
Sendt: 01-November-2004 kl. 08:54 |
Hej Anders Juul, Tak for dit svar! det må jeg prøve når jeg kommer hjem. Jeg har iøvrigt prøvet noget lignede uden held, jeg skrev "xmltv.exe tv_grab_dk c:\temp\dataTv.xml", men det må jo så være det større end tegn der gør det? |
|
Anders Juul
Junior bruger Oprettet: 23-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Sendt: 01-November-2004 kl. 09:07 |
Det er ganske givet det. Det kaldes redirection og > sender det som skrives på Standard Output i en fil i stedet. Tilsvarende kan man skrive a < b.txt hvorved programmet a benytter indhold fra filen b.txt til input. Endelig kan man skrive dir | more hvorved output fra dir modtages og behandles af programmet more. Unix-folk benytter det meget og er ofte i stand til at udføre ganske komplekse opgaver ved at kombinere de ovenstående med en håndfuld utilities. Jeg har vist for meget tid til morgen - held og lykke med xmltv... mvh Anders |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
pnr.dk
Bruger Oprettet: 28-Juli-2004 Status: Offline Point: 135 |
Sendt: 02-November-2004 kl. 15:51 |
Nu lykkes det at få en program guide :-) Men mine programmer virker ikke:-( Jeg bruger Sage Tv og alle min programmer er bare sort skærm. Jeg har opsat programmerne i registreringsdatabasen, ved hjælp af følgende guide: http://forums.freytechnologies.com/forums/showthread.php?t=3 606&highlight=danish Nogen der har et bud på hvad der kan være galt? |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |