recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XP er begyndt at gå ned
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXP er begyndt at gå ned

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Emne: XP er begyndt at gå ned
    Sendt: 20-Januar-2009 kl. 15:45

Hvis du stadig har problemer, prøv også at spørge her

http://www.hardwareonline.dk/

Du kunne jo prøve en systemgendannelse til før du hentede Cooliris,for at se om det gør en forskel.

MVH Frank Pedersen

Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2007
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 13:52

prøvede på et tidspunkt at rense min cpu blæser, det hjalp på min gamle pc. Den genstartede dog.

Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 13:41
Min ellers så trofaste PC med win XP home er begyndt at gå ned. Den har ellers kørt i flere år uden problemer, men de seneste dage er den gået ned flere gange. Maskinen fryser helt og jeg er nødt til at slukke på kontakten.

Jeg kørte en checkdisk forleden, men det har ikke hjulpet. Maskinen er fuldt opdateret og jeg kører både med firewall, antivirus og antispyware, så jeg tror ikke der er kommet skidt i den. Det eneste jeg har gjort lige inden den begyndte at skabe sig var at downloade og installere Cooliris, men det kører jo ikke hele tiden og har ikke voldt problemer i sig selv.

Nogen gode forslag til hvad der kan være sket og hvad man kan gøre?



Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu