|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
realper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Jeg har en 500 gb harddisk til tv-optagelser. Jeg optager med 2,5 gb/time, så der er til meget tv. Så sætter man bare Sagetv til først at slette set livetv, når den skal bruge plads. Og til OP, så kan du, hvis du har et hauppaige kort, også få WinTV gratis. http://www.hauppauge.com/pages/support/support.html Redigeret af realper - 15-Januar-2008 kl. 22:12 |
|
![]() |
|
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Jeg vil anbefale media portal - har selv brugt det i et par år, og det er gratis og kan alt hvad det skal kunne. /zut |
|
![]() |
|
grandprix ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
|
Grandprix
|
|
![]() |
|
grandprix ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Det er da ikke noget problem at bestemme hvornår optagelser skal starte og slutte. Man skal jo bare kode den manuelt og ikke via programguide..... Hvis du ikke kender måden, så sig til.
|
|
Grandprix
|
|
![]() |
|
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Du kan sagtens selv lægge tid til en optagelse selvom den er gået i gang. Når du kigger på udsendelsen vælger du blot "i" på remoten og derefter "Program info". Derfra kan du vælge "Advanced Record". Jeg kører nu kun Vista MCE mine PC'er, men mener det var nøjagtig det samme på XP MCE. Mvh Redigeret af JorgenR - 20-Januar-2008 kl. 16:49 |
|
![]() |
|
MR_Caps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
HAlløjsa!!! Super svar! Fung'er også på XP versionen. Tak for det
![]() |
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() |
aa
|
|
smedev
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |