|
|
Besvar ![]() |
Side <1 1718192021 41> |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
kan ikk få adgang til Webinterface via min browser IE7/XP..... Skriver; http://10.0.x.xx og så kommer den med siden ikke findes. man skal ikke sætte flueben i noget på XT vel?? EDIT: har tænd upnp og er nu kommet på WEBINTERFACE. EDIT 2: nu virker det, men hvad betyder Root Squash på synology'en NFS-privilegier? Redigeret af Stay_Bamboocha - 24-Oktober-2009 kl. 08:26 |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Er der nogen der har DivX/Xvid filer de gider at teste på deres Xtreamer, eller hører det fortiden til?
Jeg følger med i en del serier på tv, og hvis jeg misser et afsnit (oftest pga kanalernes til tider meget ulogiske afviklingsmønstre), så tillader jeg mig at downloade det pågældende afsnit. Min Xtreamer er dog lynende ustabil til at afvilke DivX/Xvid. Der er flere pixeleringer, end ved afvikling af samme fil direkte på en computer (her bruger jeg FFDshow), og den går ofte ned. Enten genstarter den spontant, den fryser, eller der er enten billede eller lydudfald, men den anden del blot fortsætter. Så skal strømmen tages, for at den vil starte op igen. Jeg har ikke intern HDD i, men har prøvet at afvikle DivX/Xvid både fra en bærbar computer (Xtreamer er kablet til min router, den bærbare forbundet dertil via Wifi), men senest også overført filer til en USB stick, og sat direkte i Xtreameren. Samme problem med DivX/Xvid Har også et par DVD images og et BD image, som jeg har testet med, og med DVD imaget har det kørt flydende at spille via Xtreameren, som koplede til den bærbare, som beskrevet ovenfor. Og DVD imaget var endda placeret på en ekstern HDD, som var tilsluttet den bærbare via USB. Med BD imaget kunne det ikke afvikles på denne måde, men med den eksterne HDD direkte tilsluttet Xtreameren via USB gik det problemfrit. Hvad er det lige der gør DivX/Xvid så problematisk, når DVD og BD images kan afvikles flydende??? Er det et for dårligt DivX/Xvid codec (eller hvad det nu hedder)? Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
MasterK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Det kan måske være hastigheden på dit netværk og USB stick, der laver problemer. Har du prøvet med din Avi fil på en ekstern harddisk tilsluttet Xtreameren via USB ??.
Der er desuden et utal af XVID formater/afarter. Der kan være brugt specielle funktioner i xvid/DivX reencodingen, som Xtreamer chippen ikke understøtter. Jeg har spillet nogle få XVID tv optagelser, og ingen har svigtet so far. Smid evt en PM til mig, med hvad det er,som ikke virker, så kan jeg prøve samme optagelse på min xtreamer. |
|
![]() |
|
hypersnap ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg har lige fået nyt tv (40W5500), men der har jeg ikke alle mulighederne i A/V instillingerne på Xtreameren. Har kun HDMI auto, 480p, 720p 60hz & 1080i 60hz... Kan ikke engang vælge imellem NTSC og pal når jeg afspiller forskellige iso'er :( Hvad gør jeg her, fjernsynet understøtter da både 1080p og 24p? Redigeret af hypersnap - 28-Oktober-2009 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
hypersnap ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Ingen der kan svare på ovenstående?
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Har du seneste firmware installeret? Jeg har lige installeret seneste beta4 - den er meget hurtigere end de tidligere udgaver... |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kører den seneste firmware der er blevet smidt herinde. 1.0.3.. Hvordan finder jeg nyere firmwire, syntes da jeg har set efter i deres forum, og venter på 2.xx!? |
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Google er din ven ;) http://rapidshare.com/files/301389531/Firmware_Xtreamer_2 .0.0b4.zip http://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php?p=246655 Edit: Link rettet Redigeret af Plex - 03-November-2009 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
![]() |
Linket virker ikke, men prøver da at søge engang :) Edit: Fundet! Men jeg får pink/lilla skærm med denne firmware :( Redigeret af hypersnap - 03-November-2009 kl. 13:21 |
|
![]() |
|
![]() |
Lilla? Vil det sige, at skærmen er total lilla, og du ingen mulighed har for at se onscreen menuen? Har selv et Sony 46W4500/4730, og den fungerer fint med Xtreameren uanset, om HDMI står til AUTO eller 1080p 24Hz. Måske din Xtreamer er fejlbehæftet? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja lilla, men jo kan stadig se menuen osv. Det alt det som skulle være sort der er lilla.
Dog bliver det normalt når jeg skifter tilbage til FW 1.0.3 igen.
Men har stadig kun mulighed for at vælge de formater jeg skrev.
Kunne selvfølgelig også sætte på HDMI auto, men vil da gerne have mulighed for at vælge NTSC osv også. 24hz funktionen virker jo ikke på Xtreameren endnu!? Håber da ihvertfald ikke der er fejl i mit produkt...
|
|
![]() |
|
![]() |
Den nye firmware er nu officiel og klar til download via Xtreamer.net :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1718192021 41> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |