|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
|
gns. bitraten på klippet skulle ifølge min lommeregner var 5465 kb/s eller 43,7 mbit/s
og Max var 47 mbit/s... og det passer også meget godt med den info som media playeren giver... Redigeret af niepe - 06-Februar-2010 kl. 23:46 |
||
![]() |
||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
|
Og hvor ser du at jeg ikke mener dine udtagelser er korrekte? At jeg gerne selv ville teste er da ikke ensbetydende med at jeg ikke tror på dig! /Per |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Kan du lave en bitrate graf eks. med bitrate viewer
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den virker tilsyneladende ikke.. Står bare og hænger.. Skal jeg sende? |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Meget gerne, så tester jeg den også lige i mit setup - og ser om jeg kan lave en bitrategraf
hov - skulle du have en mail adresse også - nmtspawn@gmail.com
Redigeret af spawn - 07-Februar-2010 kl. 00:15 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Du skulle nu gerne have fået en mail fra http://www.transferbigfiles.com/ vedr. download info. |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|
Syntes det er meget mærkeligt det funker hos dig da jeg også kører over NFS.. Både gennem min comp med ssd hdd og gennem min synology 210j laver den samme problem.. lyden forsvinder og billede hakker derefter.. Kan ikke se hvad problemet ellers skulle være andet end xtreameren.. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilken firmware version kører du med? og du er 112% sikker på at du kører NFS og ikke SMB ved en fejl? Redigeret af niepe - 07-Februar-2010 kl. 12:19 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for linket - har nu hentet filen og kørt den gennem bitrateviewer
![]() Den peaker lige omkring 38Mbps så den holder sig lige under de 40Mbps jeg nævnte og kan også afspilles hos mig over NFS uden problemer
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og dette er incl lyd? (btw min popcorn A-100 har heller ikke problemer via NFS :-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, bitrateviwer måler kun video bitrate, ikke lyd, og den kunne ikke læse filen med HD audio lydsporet i, så det er pillet ud af denne fil.
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Må så er bitraten som afspilleren skal håndtere vel også højere end dine tal?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |