|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
MasterK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Generelt er det jo en helt tosset måde at drive forretning på.
Man kan jo få den ide , at de først producerer en enhed, når der er en bestilling (hvilket nok ikke er helt forkert). Det er sku det første sted på nettet, hvor jeg har bestilt en vare med den leveringstid. De kunne undgå den dårlige omtale, ved at skrive hvor længe man skal vente på sin enhed INDEN man klikker på bestil. Hvis man så FØRST EFTER enheden, som minimum, er sendt fra fabrikken trækker pengene fra kundernes kreditkort, ville de få et yderligere + hos kunderne. Herved undgår man den uskik med at fakturere 10Euro, til kunder, der af den ene eller anden årsag afbestiller varen. Bare den linie, hvor de SOM SÆLGERE bekendtgør, at de ikke kan love hvornår man modtager sine varer, virker jo dybt uprofessionel. ( We cannot promise Delivery date as this matter is out of our control and handled by third party.) De køber sku da en ydelse hos en leverandør, og derfor burde da have en aftale om leveringstider. Desuden er det jo ÆRGELIGT at sådan en flok tekniske genier (noget hjerne må man da have for at kunne lave sådan et produkt) ikke kan finde ud af at lave en hjemmeside, der som det mindste kan fakturere de korrekte beløb hos kunderne, men bliver nødt til at skrive små tilføjelser ind i salgs vilkårene. Desuden er det vel også fuldstændig ude i hampen, at snakke om kommerciel køb, bare fordi man køber 3 enheder ![]() Har selv bestilt en, men kendte til de "mærkelige"(set ud fra danske forhold) forretnings metoder, så afventer spændt, da min tiltro til produktet, ud fra diverse omtale, stadig er intakt. |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Jeg har også en Xtreamer på vej. |
|
.....
|
|
![]() |
|
Caraculo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg glæder mig til at høre om dine erfaringer... ikke mindst mht. dens blæser. Har hørt fra en ejer, at den er hidsig og irriterende, når den kører på medium og max, hvilket den pga. varme ofte skal gøre. Redigeret af Caraculo - 26-August-2009 kl. 00:19 |
|
![]() |
|
melhede ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Efter 3 ugers tid har jeg fundet ud af at jeg mere er til en ganske almindelig Windows Media Center PC. Jo den (WMC) koster nok 5-6 gange mere men jeg har ikke tid til at sætte mig ind i alle de muligheder som Xtreameren har. Det tog mig 1 mdr. før jeg fik den leveret, men den kom da og var pakket fint ind. Jeg købte den med Wireless adapter og SideWinder (er ikke pakket ud endnu). Jeg gav godt 1.100 for den - kom med et bud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |