recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xtreamer review
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXtreamer review

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MasterK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2006
Status: Offline
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 17:17
Generelt er det jo en helt tosset måde at drive forretning på.
Man kan jo få den ide , at de først producerer en enhed, når der er en bestilling (hvilket nok ikke er helt forkert). Det er sku det første sted på nettet, hvor jeg har bestilt en vare med den leveringstid.

De kunne undgå den dårlige omtale, ved at skrive hvor længe man skal vente på sin enhed INDEN man klikker på bestil.
Hvis man så FØRST EFTER enheden, som minimum, er sendt fra fabrikken trækker pengene fra kundernes kreditkort, ville de få et yderligere + hos kunderne.
Herved undgår man den uskik med at fakturere 10Euro, til kunder, der af den ene eller anden årsag afbestiller varen.

Bare den linie, hvor de SOM SÆLGERE bekendtgør, at de ikke kan love hvornår man modtager sine varer, virker jo dybt uprofessionel.
( We cannot promise Delivery date as this matter is out of our control and handled by third party.) De køber sku da en ydelse hos en leverandør, og derfor burde da have en aftale om leveringstider.
Desuden er det jo ÆRGELIGT at sådan en flok tekniske genier (noget hjerne må man da have for at kunne lave sådan et produkt) ikke kan finde ud af at lave en hjemmeside, der som det mindste kan fakturere de korrekte beløb hos kunderne, men bliver nødt til at skrive små tilføjelser ind i salgs vilkårene.

Desuden er det vel også fuldstændig ude i hampen, at snakke om kommerciel køb, bare fordi man køber 3 enheder . Hvad har TOLD iøvrigt at gøre med forsendelser, der kommer fra et EU land? Det er sku nok bare en dum undskyldning.

Har selv bestilt en, men kendte til de "mærkelige"(set ud fra danske forhold) forretnings metoder, så afventer spændt, da min tiltro til produktet, ud fra diverse omtale, stadig er intakt.

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 10:40

Jeg har også en Xtreamer på vej.

Når man kigger på pris og de funktioner som den allerede har i dag, så må den helt klart være det bedste køb på marked.
Hvilket http://www.mpcclub.com/ jo også tester den som.
Siden de testede den er der kommet en endnu bedre firmware og endnu mere er på vej.
Xtreamer ser ud til at blive en platform, som mange vil ligge et stort arbejde i at gøre til noget at det bedste og mest stabile.

.....
Til top
Caraculo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-November-2007
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2009 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Jeg har også en Xtreamer på vej.

Når man kigger på pris og de funktioner som den allerede har i dag, så må den helt klart være det bedste køb på marked.
Hvilket http://www.mpcclub.com/ jo også tester den som.
Siden de testede den er der kommet en endnu bedre firmware og endnu mere er på vej.
Xtreamer ser ud til at blive en platform, som mange vil ligge et stort arbejde i at gøre til noget at det bedste og mest stabile.

Jeg glæder mig til at høre om dine erfaringer... ikke mindst mht. dens blæser. Har hørt fra en ejer, at den er hidsig og irriterende, når den kører på medium og max, hvilket den pga. varme ofte skal gøre.

Redigeret af Caraculo - 26-August-2009 kl. 00:19
Til top
melhede Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: DK
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2010 kl. 20:29
Efter 3 ugers tid har jeg fundet ud af at jeg mere er til en ganske almindelig Windows Media Center PC. Jo den (WMC) koster nok 5-6 gange mere men jeg har ikke tid til at sætte mig ind i alle de muligheder som Xtreameren har. Det tog mig 1 mdr. før jeg fik den leveret, men den kom da og var pakket fint ind. Jeg købte den med Wireless adapter og SideWinder (er ikke pakket ud endnu). Jeg gav godt 1.100 for den - kom med et bud.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu