|
Xtz 95.33 steder den kan købes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eagle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2014 kl. 23:41 |
Hej recordere. Jeg købte i sidste uge et sæt xtz 95.44 fronthøjtaler og er
utroligt glade for dem. Jeg står dog og mangler en center og leder efter steder
man kan købe xtz 95.33 centeren. Den kan købes på Cdon.com til 1572kr, i både hvid og sort,
problemet er bare de ikke har haft den sorte på lager i noget tid. Har prøvet
at skrive til dem om de har nogle ide om hvornår de kan skaffe den til. Afventer
svar. Derudover kan Danstv skaffe den hjem til 2300kr. Han forslår
dog at jeg kunne overveje xtz 95.22 som center, hvilket jeg ingen ide har om
hvordan det vil fungere. Så jeg vil hører om i kender andre steder den kan købes til
en fornuftig pris, lignende de 1572kr som cdon tager for den På forhånd tak! |
|
Panasonic G10E 42
logitech z-5500 playstation 3 80GB WDTV |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke tjekket prisen men Fyndborsen.se er også en stor forhandler er XTZ og har lavet mange salg til Danmark, de er troværdige
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Fyndsborsen.se ER xtz. Det er også der Dan bestiller fra.
Normalt kører Dan med præcist samme priser som Fyndsborsen. Men du kan prøve deres "offer" funktion. Så giver de dig ofte en lidt bedre pris. Ellers skriv direkte til dem hvad CDon har dem til http://www.fyndborsen.se/xtz/centerhogtalare/xtz-95.33-center Men når der bliver lagt 200kr oven i til fragt, så er det ikke sikkert at der er noget at vinde. Men der kan ikke ske noget ved at prøve
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Cdon har den igen på lager. Så vidt jeg ved så er det Fyndborsen der ejer/står bag XTZ.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |