recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xtz 95.33 steder den kan købes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xtz 95.33 steder den kan købes?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eagle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xtz 95.33 steder den kan købes?
    Sendt: 01-Juli-2014 kl. 23:41

Hej recordere.

Jeg købte i sidste uge et sæt xtz 95.44 fronthøjtaler og er utroligt glade for dem. Jeg står dog og mangler en center og leder efter steder man kan købe xtz 95.33 centeren.

Den kan købes på Cdon.com til 1572kr, i både hvid og sort, problemet er bare de ikke har haft den sorte på lager i noget tid. Har prøvet at skrive til dem om de har nogle ide om hvornår de kan skaffe den til. Afventer svar.

Derudover kan Danstv skaffe den hjem til 2300kr. Han forslår dog at jeg kunne overveje xtz 95.22 som center, hvilket jeg ingen ide har om hvordan det vil fungere.

Så jeg vil hører om i kender andre steder den kan købes til en fornuftig pris, lignende de 1572kr som cdon tager for den

På forhånd tak!

Panasonic G10E 42
logitech z-5500
playstation 3 80GB
WDTV
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 16:27
Jeg har ikke tjekket prisen men Fyndborsen.se er også en stor forhandler er XTZ og har lavet mange salg til Danmark, de er troværdige
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 16:36
Fyndsborsen.se ER xtz. Det er også der Dan bestiller fra.

Normalt kører Dan med præcist samme priser som Fyndsborsen. Men du kan prøve deres "offer" funktion. Så giver de dig ofte en lidt bedre pris. Ellers skriv direkte til dem hvad CDon har dem til

http://www.fyndborsen.se/xtz/centerhogtalare/xtz-95.33-center

Men når der bliver lagt 200kr oven i til fragt, så er det ikke sikkert at der er noget at vinde. Men der kan ikke ske noget ved at prøve
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 16:41
Cdon har den igen på lager. Så vidt jeg ved så er det Fyndborsen der ejer/står bag XTZ.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 16:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu