|
XTZ 99.36 + 99.25 i pianolak |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 21:02 |
Skal i første omgang vurderes, så hvad kan sådan et sæt indbringe? Det er pænt og velholdt og knap 3 år gammelt. Hvis prisen synes rimelig, ender det muligvis i en salgstråd
vh.
|
|
![]() |
|
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Hej!
Hvis du stadig har dine højttalere når vi når hen i februar/marts måned, så er jeg MEGET interesseret. Har du evt. billeder af dem? og er der standere til 99.25?
|
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Der er ingen stander til 99.25. Det er den ene som center og så 2 stk. 99.36 som fronter. Hvis ikke der melder sig en køber inden så kunne de nemt være til salg til den tid. Jeg har ikke så travlt.
|
|
![]() |
|
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
Ahh. endnu bedre.
Der er en chance for at jeg allerede kan handle i Januar, men rart at høre at du er tålmodig. :o)
Og de er 100% intakte, ingen ridser i lakken, ingen huller / buler i enhederne, og ingen skader på frontstof?
Hvor i Danmark hører du til, af hensyn til evt afhentning?
Og må jeg spørge hvad grunden er til du sælger?
|
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Hej
Hvilken farve er de? Og er du villig til at sælge centerhøjtaleren alene?
Mvh
Thomas
|
|
![]() |
|
Svjv er der ingen ridser ud over de sædvanlige "vaske" ridser, altså overfladige som kan poleres væk hvis de skal stå som lakken på en helt ny bil. Der er helt sikkert ingen huller og buler i enheder og frontstoffet er også intakt. Har også den originale indpakning.
De befinder sig i Hobro og jeg er dagligt i Bjerringbro hvor de kan medbringes hvis det er. Jamen de skal sælges både fordi vi skal have en lille, og fordi jeg gerne vil prøve noget DIY. De er alle i sort pianolak. Tror lige jeg vil se om der er interesse for køb af fronterne alene inden jeg sælger center fra.
|
|
![]() |
|
Det lyder meget meget lovende, og jeg vil sagtens kunne afhente.
Jeg håber du er tålmodig :o)
|
|
![]() |
|
op...
|
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Jeg kunne godt være interesseret i fronterne hvis prisen er god. 3500,-?
Redigeret af danji - 01-November-2012 kl. 14:48 |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
lobstercrew ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 29 |
Har sendt et par beskeder til dig herinde i din mailboks.
Din Center : 99.25 kunne have interesse og kunne komme og hente den "med det samme"
|
|
![]() |
|
Har vist ikke lige fået holdt øje med min tråd :-)
I mellemtiden har jeg investeret i effektforstærker som har givet nyt liv til højtalerne. Så er egentlig blevet ret glad for dem igen. Men til den rette pris er alting jo selvfølgelig til salg :-) Hvad vil du give for centeren? Efter min nyfundne glæde for dem er 3500,- for lidt.
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Hvilken effektforstærker har du så købt?
![]() |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |