recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XTZ 99.36 + 99.25 i pianolak
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XTZ 99.36 + 99.25 i pianolak

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2010
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XTZ 99.36 + 99.25 i pianolak
    Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 21:02
Skal i første omgang vurderes, så hvad kan sådan et sæt indbringe? Det er pænt og velholdt og knap 3 år gammelt. Hvis prisen synes rimelig, ender det muligvis i en salgstråd

vh.
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-December-2007
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 18:58
Hej Hej!

Hvis du stadig har dine højttalere når vi når hen i februar/marts måned, så er jeg MEGET interesseret.

Har du evt. billeder af dem? og er der standere til 99.25?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 22:29
Der er ingen stander til 99.25. Det er den ene som center og så 2 stk. 99.36 som fronter. Hvis ikke der melder sig en køber inden så kunne de nemt være til salg til den tid. Jeg har ikke så travlt.
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 11:53
Ahh. endnu bedre.

Der er en chance for at jeg allerede kan handle i Januar, men rart at høre at du er tålmodig. :o)

Og de er 100% intakte, ingen ridser i lakken, ingen huller / buler i enhederne, og ingen skader på frontstof?

Hvor i Danmark hører du til, af hensyn til evt afhentning?

Og må jeg spørge hvad grunden er til du sælger?
Til top
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 12:57
Hej

Hvilken farve er de? Og er du villig til at sælge centerhøjtaleren alene?

Mvh

Thomas
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 17:40
Svjv er der ingen ridser ud over de sædvanlige "vaske" ridser, altså overfladige som kan poleres væk hvis de skal stå som lakken på en helt ny bil. Der er helt sikkert ingen huller og buler i enheder og frontstoffet er også intakt. Har også den originale indpakning.

De befinder sig i Hobro og jeg er dagligt i Bjerringbro hvor de kan medbringes hvis det er.

Jamen de skal sælges både fordi vi skal have en lille, og fordi jeg gerne vil prøve noget DIY.

De er alle i sort pianolak. Tror lige jeg vil se om der er interesse for køb af fronterne alene inden jeg sælger center fra.
Til top
Znatch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Znatch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:01
Det lyder meget meget lovende, og jeg vil sagtens kunne afhente.

Jeg håber du er tålmodig :o)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 20:50
op...
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 13:04
Jeg kunne godt være interesseret i fronterne hvis prisen er god. 3500,-?

Redigeret af danji - 01-November-2012 kl. 14:48
Mvh dan.
Til top
lobstercrew Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Sted: Silkeborg
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lobstercrew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 09:04
Har sendt et par beskeder til dig herinde i din mailboks.

Din Center : 99.25 kunne have interesse og kunne komme og hente den "med det samme"
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 17:16
Har vist ikke lige fået holdt øje med min tråd :-)
I mellemtiden har jeg investeret i effektforstærker som har givet nyt liv til højtalerne. Så er egentlig blevet ret glad for dem igen.
Men til den rette pris er alting jo selvfølgelig til salg :-) Hvad vil du give for centeren?
Efter min nyfundne glæde for dem er 3500,- for lidt.
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 20:54
Hvilken effektforstærker har du så købt? Smile
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu