|
XTZ Divine 100.33 sælges (Ny Pris) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sunefuglsbjerg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2015 kl. 18:08 |
![]() Jeg har disse dejlige højttalere til salg:
1 sæt XTZ Divine 100.33 med matchende XTZ 100.33 Floorstands. (Sort pianolak) Se evt her(Svensk XTZ forhandler): XTZ Divine 100.33 Piano Black inkl Floorstand 100 Står i perfekt stand, men de fylder lidt for meget efter at jeg er flyttet i mindre hus. De er knap tilspillet....... Jeg købte dem hos Dan´s TV & HIFI Center i september 2013. Den aktuelle nypris er 24988kr (Jeg gav desværre mere ![]() Sælges for 16000 kr. SKAL afhentes i Aalborg. Kan ikke sendes, da jeg ikke har org. emballage længere (Ikke plads i det nye hus til at gemme på de massive kasser) Redigeret af sunefuglsbjerg - 16-Maj-2015 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt bruge én uden stander, til de 100.49 jeg købte af dig
![]() |
|
![]() |
|
sunefuglsbjerg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 26 |
Vil fungere perfekt som baghøjttalere til dine 100.49
![]() Har tænkt på dig som mulig køber ![]() |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Må nok desværre melde pas. Prioriterer ikke surrounds så højt som center og fronter. Men de er utroligt lækre og vellydende de divine's. Banker Dali's seneste skud på stammen (Rubicon). Jeg ønsker dig held og lykke med salget
![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Følger med i dit salg
|
|
![]() |
|
Ny pris.......... (opdateret)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |