|
Xtz divine 100.33 |
Besvar |
Forfatter | |
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Maj-2013 kl. 13:59 |
Hej
Jeg har pt et sæt xtz 99.26 mkII som jeg egentlig er godt tilfreds med men man er jo altid på udkig efter en mulig fremtidigm opgradering :) Jeg kunne godt tænke at blive ved xtz og stander højttalere og er blevet interesseret i deres divine 100.33 så jegnkunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med dem? Jeg kunne også været meget interesseret i en demo men jeg bor i Jylland nær Esbjerg og nærmeste danske forhandler er dans hifi i Kbh og sidst da jeg var der havde han dem ikke i udstillingen. Jeg er også lidt i tvivl om min xtz a100 d3 vil være et ok match eller om jeg skal til at have effekt blok på.. Hvad siger i? |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du får lige en bette svensk test af sagerne:
Selv ville jeg nok aldrig købe højtalere af den prisklasse uden at have lyttet indgående. Bed Dan om at tage dem hjem til lyt hvis du er seriøst interesseret - det gør han sikkert gerne Få en dag ud af det i København
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for link
De skal helt sikkert også høres inden beslutningen bliver taget. Det lader bare ikke til at der er så mange derude med lidt praktisk erfaring med dem |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |