|
XTZ / Monitor Audio - købes |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det synes jeg, er en prisværdig holdning, at have. Hold fast i den
|
||
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg selv hørt GS20 mod RX8, og efter min mening er GS20 en bedre højtaler end RX8 og ikke mindre i størrelse eller dybde. Så jeg kan ikke se, hvad der skulle være galt med at forsøge med GS20. Da jeg skulle vælge højtalere for et par år siden, lyttede jeg til rigtig mange forskellige mærker, og for mig var MA GS klart de bedste i prisklasse. Hvis man altså er til deres åbne og detaljerede lydstil. Nogle vil mene de er for lyse i lyden, smag og behag er forskellig. Derfor ud og lyt! |
||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
||
Bhund
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja der skal lyttes, men det må blive hos en evt. sælger, da jeg som sagt ikke ønsker at gå i en butik, snuppe en demo og så sige farvel og efterfølgende købe brugt. I hvert fald ikke når jeg på forhånd ved, at jeg håber at kunne spare lidt penge ved at købe brugt.
Har ændret tråd til en købstråd, råd og forslag modtages dog fortsat gerne.
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
"Desværre" købte jeg ud fra anbefalinger og tests på nettet. Jeg købte dem hos Dan's TV og HIFI, og uden at hører dem først - selv om jeg var i butikken og bestille dem (kommer fra Jylland).
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Bhund
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, ja bliver det XTZ, så lyder en løsning med 99.36 mk2 og 99.26 mk2 + et par subs næsten også som det mest interessante.
|
||
hm66
Junior bruger Oprettet: 19-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hej
hvis du går efter xtz 99.36 vil jeg anbefale at du hører dem hjemme med dit eget anlæg.Jeg har samme højttalere og jeg vil påstå at med mp3 er de ikke særlig "gode". diskanten bliver skinger ved moderat lydtryk.det var ikke muligt at dæmpe diskant nok ved hjælp af mulighederne på højttaleren. Min løsning var flac + audirvana. Til alt andet er det en super højttaler. |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ingen højttalere som er særligt gode med MP3.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |